Solutie perfecta: Steaua Campioana Romaniei!!!

Am solutia perfecta pentru toti stelisti cares suparati ca Steaua nu o sa mai castige campionatul. Solutia mea are sa o faca pe Steaua campioana Romaniei si nu o sa ii supere deloc pe nici un ardelean. Ma mir ca nu sa gandit nimeni la asta. Nu vo spun aici pe blog ca vreau sa io vand la Becali. Atata numai pot sa va dau un hint ca dintre toti ardeleni cel mai fericit o sa fie unu pe nume Sabin. Deci domnu Becali daca cititi dati un telefon la 3733-273325 sau la 62624-22228.

23 de răspunsuri la Solutie perfecta: Steaua Campioana Romaniei!!!

  1. Shortcut spune:

    faci urticarie daca tii pentru tine. am zis!

  2. Calibro spune:

    ce urticarie ? face coadă …de curioşi. Da, din aiă stelişti, eu ţin cu FC OAIA ROZ, deci mă exclud.

  3. anaAyana spune:

    Domnu Becali vine la dadatroll pe blog?🙂

  4. morbo spune:

    ca ardelean ce sunt, cred ca m-am prins…sau sunt doar viciat de sovinismul meu. da’ parca la fotbal sunt putin reticent, de dragu’ a ce inseamna nationala romaniei
    cum a zis si prim ministru’ belgiei, desi ei sunt mult mai la extrem decat alde noi, belgiene sunt doar nationala, regele si ciocolata. restu’ sunt ori flamande ori valone. sau cam asa ceva.

  5. Calibro spune:

    Becali ? unde ? da ? ştie să scrie ? .. cred că vine cu Smântână ăla, ah lapsus😛

  6. aciddu spune:

    grande! asa o sa avem (cel putin) 7 echipe in liga campionilor.😀

  7. Mordechai spune:

    Clar. Soluţia e disoluţia.

  8. dadatroll spune:

    Nimic nui mai important in Romania decat sa fie Steaua Campioana Romaniei. Acuma nu se mai poate decat intrun singur fel!

  9. fanitza spune:

    😆

    şi când mă gândesc că mâine începând de la ora 17 voi vedea pe viu cum se întâmplă contrariul.😀

  10. Calibro spune:

    Aşa e. Craiova ia titlul, nu ?🙂

  11. fanitza spune:

    poate la anul. desigur, dacă nu va merge costea la stoaia.

    şi aş mai vrea să îl văd pe silviu lung junior în poartă nu pe bornescu.

  12. dadatroll spune:

    Nu, nu, am eu o solutie ca sa ajunga Steaua campioana Romaniei! Domnu Becali? De ce nu sunati domne, naveti cartela? Sunati de pe fix!

  13. fanitza spune:

    mâine dadatroll, mâine!😀

  14. dadatroll spune:

    Deci chiar si dupa maine, eu tot am o solutie sa ajunga Steaua Campioana Romaniei fara sa se supere CFRu. Si indiferent ce se intampla maine.

  15. ametzitul spune:

    presupun că e vorba de acel Sabin care „s-a săturat de România”…

  16. Calibro spune:

    E clar, dle.

    Steaua câştigă campionatul.

    Acum mai rămâne de stabilit în care Fifa 200x, iese Steaua pe primul loc.

  17. dadatroll spune:

    Campionatul Romaniei!

  18. prodan spune:

    facem 2 ţări – Ardealu şi .. ROmânia (sau ţara românească). cfr va fi echipa ardealului iar steaua a celor din sud. asta voiai, nu? doar că, dacă sunt 2 titluri trebe să fie şi 2 campionate. no să te văz.

  19. dadatroll spune:

    Dacai musai cu placere.

  20. fanitza spune:

    prodane dragă… dar cu moldova ce ne facem?😛

    eu zic ca deocamdată să rămânem exact aşa. o descentralizare în momentul actual nu ar face decât să sporească nivelul corupţiei, care şi aşa e ridicat.

  21. dadatroll spune:

    Moldova nare fotbal de cat nu mai mari scritori pe care au ajuns pe banc note. Asa ca.

  22. radugo spune:

    da eu de ce n-am ajuns pe banc note? ca si eu sunt mare scriitor, scriu multe chestii la mine pe blog.

  23. dadatroll spune:

    Da esti din Botosani? Ca aia e o conditie.

Lasă un răspuns

