Concurs de elenisme

Se da: “In timp ce noi spunem numai citeva cuvinte, dinsul editeaza perfect citeva fraze”

Se cere: alte fraze in aceasi nota.

De exemplu: „In timp ce noi avem telefoane mobile, dinsul are iPhone inca de pe vremea cand era mai scump”

31 de răspunsuri la Concurs de elenisme

  1. Mordechai spune:

    În timp ce noi vorbesc cu nişte oamenuri, dânsul cade în cap.

  2. sfinx667 spune:

    in timp ce la noi se poarta insuccesurile ,la Elencu tati poti sa tot ai parte de succesuri…da, ea nu e divina, tonomatele sunt jivina.. adica cum isi permit si… nu lesina…
    Sibilla

  3. anaAyana spune:

    Hmmm, să fie în nota si bemol sau frazele nu se cântă?

  4. dadatroll spune:

    Hai acum un pic la topic sfinx si AnAryana. Deci trebuie sa aiva aceasi structura. Dar se da un bonus daca se baga elenomorfisme ca succesuri si oamenuri.

  5. Beatrix spune:

    Dadatroll, Beatrix se cara cu toate cele 1000 de euri ale ei in jungla timp de 5 zile, asa ca iti ureaza de pe acum Paste fericit si sa-ti aduca iepurasul dulciuri multe si savuroase si cat mai multi cititori luminati!😀
    Statueta de Nobel blogistic te asteapta!🙂
    Have a nice day,
    Bea

    PS: sorry daca am postat asta de mai multe ori…network troubles😦

  6. dadatroll spune:

    Ai grija in jungla ca gorila nu vorbeste, nu scrie, nu da un telefon…

  7. RMN spune:

    In timp ce altii savureaza prepelite, unii sunt inca gaste.

  8. Calibro spune:

    Da, sigurrr…. si prostituatele sunt frumoase, curate si pe gratis…

  9. Lorena Lupu spune:

    În timp ce eu zac în pat, răpusă de gripă… şklhjfgdsd.ujh,zgtfvedeswsjhllşşţ (motanul se plimbă pe TASTATURA DE LACTOP – ACUM STĂ CU O LĂBUŢĂ PE SHIFT.)

  10. morbo spune:

    io stiu cine a zis aia cu editatul da numa acum mi-am dat seama ca titlul n-are legatura cu grecia

  11. magda spune:

    iti doresc un PASTE FERICIT!!!!!

  12. Laura spune:

    Sarbatori fericite alaturi de toti cei dragi tie!🙂

  13. isuciu spune:

    elenisme: presedintele Norvegiei, succesuri

  14. anarkeos spune:

    in timp ce noi ne enervam, dinsul isi bate un cui in cap cu mina stinga

  15. Calibro spune:

    In timp ce noi scriem, dadatroll vede statistica blogului si rade.

  16. dadatroll spune:

    De ce esti asa de clinic?

  17. Calibro spune:

    Ma simt😛
    Ai zis concurs de elenisme🙂 ti-am servit-o rece.

  18. dadatroll spune:

    Da, dar de ce esti asa de clinic, asta te intreb? Ce crezi ca eu fac concursu asta nu mai de cat ca sa imi creasca statistica la blogul meu?

  19. Andrei spune:

    mata e din botosani..stiai?

  20. Calibro spune:

    Glumeam😛 chill out. Ca oricum nu iti creste😛 si marimea nu conteaza :)) – Glumeam din nou. No pun intended.

    Hai nu te supara😛 imi plac concursurile tale😀

  21. sfinx667 spune:

    Hristos a Inviat !
    Sarbatori pline de Lumina !
    respecte si pretuire tuturor,
    Sibilla

  22. weqer spune:

    Scurt isteric.
    Deci mah ,eu dus fost la portile grecilor si lopatat eu vitejeste cu armata mea de elani.
    Baut mar pe toti ce mi-ti s-au impotivit amarnic.Mancat bataie grecii ,si luat a lor pamanturi vechi.
    Totul pentru faima si pentru a stii voi de noi in vremorile voastre despre vremorile noastre.
    Eu ,Decebal salut u si va urez sa va vegheasca Zalmolxis.Moarte lu’ Xerxes.
    Straduit io sa folosesc vorbe cilivizate.

  23. ionborgo spune:

    Ca maine veti comenta pe Blogg-ul lui Elencu Base ,cu numele de blogg”La editari cu succesuri”.Prima postare recomandata”Politica si limbajul de cherestea”.Oare succesiunea vine de la succesuri?

  24. Calibro spune:

    Succesiunea vine de la nepotism ; succesul nu mai vine, in cazul ei, ii este servit pe tava poleita de base’…
    Elencu are blog ?🙂 sper ca are si corector🙂 ca ii treubie🙂

  25. dadatroll spune:

    Elena Basescu are blog??? Sal bag in blogroll!

  26. aciddu spune:

    individioşilor care călcaţ shiftu’ cu labuţele! motanu meu tropăie pe tastatura: boc, boc!

  27. Oana spune:

    Maiii, si eu aveam asa o parere nasol despre tine😀 Dar imi trecu. Succesuri multe!!!

  28. anaAyana spune:

    În timp ce afară se auzea cum se crapă de ziuă, ceasul meu deşteptător (cu IQ potrivit la ora 7) suna în tihnă şi trezea vecinii.

Lasă un răspuns

