Din intelepciunea popoarelor

„Daca arunci o pisica pe geam, numai lucruri rele se pot intampla” – Proverb chinezesc

„2 si cu 3 nu fac 6” – o pancarda in laboratorul de nanobiologie de la Caltech

„O casatorie intre doi oameni nu e intotdeauna un lucru rau dar o casatorie intre un barbat si o femeie e un lucru mai bun” – Oscar Wilde

58 de răspunsuri la Din intelepciunea popoarelor

  1. ameţitul spune:

    mă, uaild ăsta nu era cam peinversist de felul lui?

  2. anaAyana spune:

    2 şi cu 3 nu fac 6 ci 4 pentru că e nano, mini laborator

  3. anaAyana spune:

    de unde iei tu proverbele astea asiatice, mergi după ele tocmai în China?😛

  4. eu cred că cineva ţi le livrează la domiţil.🙂

  5. farasens spune:

    Pe cea cu 2 si cu 3 nu fac 6 nu o stiam ..

  6. isuciu spune:

    pisicile sunt supertari iar babele se oua !

  7. anaAyana spune:

    babele se oo, aşa se zice🙂

  8. dadatroll spune:

    Deci Gramo a stabilit ca gainile sunt supertari. Asa ca pisicile nau cum sa fie.

  9. Oscar Wilde a fost pocăit?🙂

  10. morbo spune:

    @ana: se auă
    @ S.Skinski (desi poate intrebarea nu-mi era adresata): nu, a fost ortodox

  11. anaAyana spune:

    Dacă Oscar a fost ghei apoi Proust ce mai era?

  12. Păi şi la tag-uri de ce apare „pocăiţi” dacă nu cumva Oscar Wilde era vreunul? Pe lângă faptul că era poponaut.🙂

  13. sfinx667 spune:

    La Multi Ani tuturor sarbatoritilor si florilor care iti viziteaza blogul dadatroll🙂
    si, urari de bine si tie, ” o micuta floare de cactus „….infloreste rar si are o frumusete aparte, de parca mereu are ceva de zis… si tu esti un zambet, deci, o floricica…:)
    respecte si pretuire,
    Sibilla

  14. isuciu spune:

    daca 2 si cu 3 nu fac 6 (si e posibil acest lucru), atunci ce fac ?!

  15. HINT-> coboara nasul mai jos si nu te baga unde nu cunosti ! imi zici tu de la 450 km distanta ca Eminescu nu e nascut la Botosani, eu care stau la 150 de metri de locul unde s-a nascut si a copilarit pana la varsta de 4 ani😉 priceput?

  16. dadatroll spune:

    Deci mey Eminescu sa nascut in Ispatesti. Nu in Botosani. Doar nu mai decat daca Ispasesti asta nu e cartier la Botosani, cum e Baneasa la Bucuresti. Dar ma indoiesc ca la tara au cartiere.

  17. Calibro spune:

    2 ( ei ) si cu 3 ( ele ) = aplica teoria necenzurata lui Eros

    Daca tot suntem la capitolul matematici absolute, la tabla cine stie :
    XX + XY = ?

  18. deci tu ori eşti tălălău cu acte în regulă ori nu înţelegi româneşte…
    în primul rând pe wikipedia nu sunt informaţii garantate 100%…
    în al doilea rând scrie „Mihai Eminescu (n. 15 ianuarie 1850, Botoşani sau Ipoteşti”
    în al treilea rând nu înţeleg ce faci gâtu’ mare când habar nu ai unde e Botoşaniul şi acum te dai mare că ştii TU unde e născut Eminescu..vai de capul tău…

    http://www.botosaninews.ro/articol.php?a=9666

    mai repet poate înţelegi ..CIOCUL MIC DACĂ NU ŞTII! NU TE UMFLA ÎN PENE CĂ DACĂ PE NET SCRIE CĂ TU EŞTI DEŞTEPT ASTA NU ÎNSEAMNĂ CĂ E ŞI ADEVĂRAT😉

  19. t1bbi spune:

    :))) dadatroll, sper ca iti dai si singur seama ca esti prost. dar nu ne impartasi si noua te rog ideile tale marete despre locul unde s a nascut eminescu, nu faci decat sa te adancesti in kkt.

  20. dadatroll spune:

    Deci o enciclopedie renumita mondiala spune ca nu sa nascut in Botosani, dar voi astia din Botosani spuneti ca sa nascut in Botosani, asa ca eu ar trebui sa va cred pe voi si nu pe o ecicplopedia de nivel mondial? Pai poate voi ziceti asa nu mai ca si voi sunteti din Botosani? Asa si eu pot sa iti zic ca la noi in Bucuresti noi spunem ca nu sunt, dar de fapt sunt, nu?

  21. DECI EŞTI VARZĂ..ţi-am zis nasu jos da’ tu eşti RETARDAT…
    uite minunata ta enciclopedie :

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mihai_Eminescu

    Mihail (as he appears in baptismal records) or Mihai (the more common form that he used) was born in Botoşani, Moldavia, Romania. He spent his early childhood in Botoşani and Ipoteşti, in his parents’ family home

    SĂ TE VĂD CUM TE MAI SCOŢI ACUM !

  22. Lorena Lupu spune:

    şi eu am învăţat la şcoală că eminescu s-a născut la Ipoteşti. Dar nu asta-i problema. Problema e: cum vă permiteţi voi să îi adresaţi lui dadatroll adjective gen „varză”, „retardat” şi „prost”? Aveţi vreun act care să vă ateste dreptul de a-l evalua?

  23. Cristi spune:

    păi tu chiar eşti dus…unde vezi tu Ispasesti, chiar nu pot să îmi dau seama… îţi mai dau o dată link..aa…sau nu înşelegi engleză..vrei traducere? zi! ca să ştim de o treabă😉
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mihai_Eminescu

  24. dadatroll spune:

    Am senzatia k ei se bazeaza la felul in care cum scriiu, Lorena.

  25. Cristi spune:

    dadatroll…recunoaşte că ai un punct slab..NU ŞTII SĂ RECUNOŞTI CĂ AI GREŞIT ..asta e punct..te aştept la Botoşani să îţi prezint locul..

    apropo..dă un click pe imagine…e un site cu imagini din Botoşani..;) citeşte rând cu rând

  26. dadatroll spune:

    Unu? Am fro patru.

    Deci mey, atunci de ce la scoala ni se zice ca sa nascut in Ipotesti? Ca eu tin minte inca de anu trecut dintra sasea ca asa ni sa zis cum iti zic si eu ca se zice ca sa nascut la Ipotesti. Ca doar na fi ala un cartier de case la Botosani?

  27. vlad spune:

    tinere dadatroll,

    ce zici tu acolo?!? esti senzational!!!! cum vine asta „ei se bazeaza la felul in care cum scriiu” ???? adica cum vine asta? tu vorbesti romaneste???

  28. dadatroll spune:

    Deci cum scriiu. Ce nuntelegi?

  29. Laura spune:

    Mai sarmanele pisici, tot pe ele pica magareata!🙂

  30. Lorena Lupu spune:

    dadatroll: unii oameni nu ştiu să vadă dincolo de aparenţe. dar îşi trăiesc viaţa cu „băi, prostule” în braţe. „băi, prostule” ţine loc de „bună-ziua”, de „ce mai faci?” de „ţi s-a mai întâmplat ceva frumos în ultima vreme?”, de „hai să îţi povestesc ceva.” „băi, prostule” nu necesită inteligenţă. deci nu epuizează pe nimeni.😉

  31. Beatrix spune:

    Dadatroll, te anunt ca eu am hotarat sa-ti ofer premiul Nobel pentru blog!!!!!!
    Da’ bani sa nu-mi ceri ca n-am …nu-ti pot oferi decat o statueta…virtuala😦

  32. dadatroll spune:

    Deci, bey, Cristiane, vezi ca sunt si oameni luminati la care le place de blogul meu? Poate tu esti ala care are o problema.

  33. sfinx667 spune:

    problema noastra a tuturor este ca nu vrem sa acceptam ca Dumnezeu este nu numai iubire ci si Lumina… dovada incrancenarea in a ne demoanstra unii altora care e cel mai cel, cu al mai tare blog, cel mai jmecher, cel mai cel…
    si na, si eu mai fac greseli la scriere si exprimare, si inca recunosc ca nu intentionate, chiar le fac unele din inca nestiinta poate, rusine sa-mi fie mie nu lui dadatroll, si da, nu stiu exact, vai de pacatele mele unde s-a nascut Eminescu…ma voi ruga mai mult si mai staruitor la Doamne, Doamne, ma voi stradui sa ma Lumineze…
    io zic sa picati la pace, ca prea multa patima strica si sunteti doi tipi inteligenti dar putin prea ” naravasi „…si imi faceti concurenta la zbuciumatele nazbati-mi si eu asa ma intristez toata a zambet…ca-mi amintesc de un suflet,
    Hedonel…el zicea mereu : ” Sibilla, babo” , ” Sibilla, taci, esti proasta ..”, dar, nici cu mine nu-mi e rusine, ca ma incapatanam sa-i tot raspund : ” te iubesc Hedonel…”…. deci, problema e ca eu , sunt mai rea decat voi…
    respecte tuturor, o zi senina si zambitoare,
    Sibilla

  34. 1.) Nu am zis nimic despre blogul tău în discuţia noastră, aşa că nu înţeleg de ce ai simţit nevoia să argumentezi…
    2.)degeaba primeşti tu premiul „nobel” de la beatrix dacă nu eşti în stare să recunoşti că ai greşit în legătură cu Eminescu
    3.)nu înţeleg de ce susţii fictiv o campanie prin care declari că vorbeşti româneşte când ai greşeli grave de gramatică

  35. dadatroll spune:

    Pai daca le place de blogul meu in seamna ca le place si de mine, deaia am zis.

    Si nu inteleg de ce zici cam greseli de gramatica? Unde vezi tu una? Ca eu nam vazut nici o greseala de gramatica?

  36. morbo spune:

    moldoveni fara umor

  37. morbo spune:

    si nesimititi, am uitat

  38. ooo..măritule MORBO îmi scuzi nesimţirea..de fapt nesimţit eşti tu…amuzantule…că aprobi pe cineva care nu respectă unul din cei mai mari români..abia asta e nesimţire….

  39. Aveti o singura posibilitate voi astia urati care l-ati criticat pe Dadatroll: inghititi o cucuvea aprinsa.

  40. dadatroll spune:

    Cum sa nul respect pe unul din cei mai mari romani? Ca ma duc in fiecare duminica la meci in Ghencea. Nu kiar in fiecare duminica ca mai joaca si in deplasare. Adica in provincie la tara.

  41. Shortcut spune:

    Donny: Are these the Nazis, Walter?
    Walter Sobchak: No, Donny, these men are nihilists, there’s nothing to be afraid of.

  42. morbo spune:

    marite CORDUNEANU, nu-l respecta? mare branza unde s-a nascut eminescu. tristule.

  43. vlad spune:

    mai baieti si fete,

    In fiecare zi vad pe strada oameni care se injura ca nu au loc in autobuz sau ca nu i-a dat prioritate sau ca fel si fel, dar sa vad cum va jigniti din pricina lui Eminescu!!! e ceva,nu?
    Din cate am invatat eu la scoala Eminescu a vazut lumina zilei la Botosani. apoi la varsta de 4 ani a ajuns la Ipotesti. Pot sa garantez ca Eminescu a fost botezat in Botosani la biserica Uspenia.

    Am si eu o intrebare unde s-a nascut Caragiale?

  44. dadatroll spune:

    La Botosani! Toti sau nascut la Botosani. Cei mai mari romani, nu mai adica. Eminescu, Caragiale, Becali, Tiriac, Gramo, Ozone, Pavel Stratan.

  45. Calibro spune:

    Ciutelor, ce conteaza unde s-a nascut Eminescu ? Nu incerc sa ii iau apararea lui Dada, dar vad penibilismul asta si ma nihileaza si mai rau.
    Jumatate dintre voi nu ati citit macar un sfert din munca eminesciana si va certati pe locul nasterii lui folosind uneltele wikipedia si google.
    Si daca s-a nascut la Ipotesti ? sau la Botosani ? ce ati rezolvat ? ati rupt romania in doua si va ocupa si mai mult timp …

  46. isuciu spune:

    Nu conteaza unde ! Conteaza ca !

  47. RMN spune:

    io astept sa ne spuna CC si la ce statii o coborat babele…

  48. morbo spune:

    aoleu, a nu se intelege ca m-am luat de toti moldovenii cand am scris ”nesimtiti” si ”fara umor”. generalizez nma cand e vorba de sudisti. si asta a fost o gluma. uneori. na ca iar am glumit. pe jumate.

  49. morbo spune:

    si nma inseamna numai

  50. fanitza spune:

    oricum a copilărit la ipoteşti. e ca şi cum s-ar fi născut acolo.😛

    care aveţi încredere în wikipedia, ia citiţi ce scrie acolo despre iliescu!🙂 100% garantat? poate doar pentru moldovenii proşti şi nespălaţi, care trag ţara asta înapoi!😛

    apropo, ce e ăla mare român? a făcut vreo coloana a infinitului sau a descoperit vreun bacil?

  51. morbo spune:

    pai da, un poiet acolo…da imi place proza lui

  52. Gabriela Savitsky spune:

    lângă Baisa, acolo este şi Pădurea de argint pe carea văzu-to el. Ipoteşti.
    de ce vă certaţi că se uită Eminescu la voi ,pe bloguri?
    şi zice bă, mai bine mă năşteam la Cernowitz că ăştia nun cap de mine…

  53. ceasuri spune:

    Freasca Dumnezeu sa imi cada pisica aia in cap ca nu mai las nici un geam nespart.

  54. AnaAyana spune:

    mai ales când geamul e închis

Lasă un răspuns

