O conversatie intre sase babe in autobuz

Total reala, foarte mortala:

Prima baba: te dai jos la prima?

A doua baba: la prima ce?

Prima baba: la prima statie?

A doua baba sta si se gandeste umpic si apoi zice: da. 

Celelalte patru babe nau participat, ca erau mai incolo.

46 de răspunsuri la O conversatie intre sase babe in autobuz

  1. […] Read more: O conversatie intre sase babe in autobuz […]

  2. Lorena Lupu spune:

    :)))))))). foarte tare!

  3. RMN spune:

    aha..deci e ca in bancul ala cu 6 babe in autobuz..
    da’ macar aveau loc pe scaun?

  4. anaAyana spune:

    eu cred că te-ai inspirat din natură😛

  5. turnavitu spune:

    Am mai citit o discutie intre babe da’ erau numai trei. Discutia asta a ta imi place mult mai mult desi pare a fi identica. Intrebare : de unde naiba ai mai gasit trei babe ?

  6. ^MikoOzZa LoLo o_O^ spune:

    s`au urkt dupa in autobuz si alea 3 babe :-p

  7. Calibro spune:

    Mai, dar babele astea n-au si ele o viata a lor ? sa nu mai umble cu RATB-ul … sa foloseasca cele trei picioare de care dispun si sa mearga pe jos- „mens sana in corpore sano” – un idiot

  8. Petrisor spune:

    Astfel de conversatii aud zilnic in tramvaiul 19😉

  9. dadatroll spune:

    Bine, dar asta era in autobuz.

  10. Calibro spune:

    Si eu mai folosesc 19 … poate ne intalnim, Petrisor, ce zici ? le dam jos pe babe ?

  11. Laetitia spune:

    Dadatroll,

    a propos de 6 babettes in autobuz, iti recomand o carte extraordinara- e quasi dada : Raymond Queneau -Exercitii de stil. „Actiunea” se petrece in autobuzzz

  12. anaAyana spune:

    Când te apuci să scrii de bărboşii iubiţi de studenţi? De cei mai iubiţi dintre ei😛

  13. RMN spune:

    ..la urmatoarea mai urca 2oo si coboara. Cate babe sunt simultan in autobuz? Cate dintre ele sunt femei?

  14. anaAyana spune:

    Depinde care dintre ele coboară dacă punem în calcul şi restul de babe din autobuz sau din zonă.

  15. RMN spune:

    n-are legatura cu autobuzul… cred. Raspunsul e undeva in noi insine..eu ma gandesc daca nu cumva fiecare baba avea si cate un pelican.

  16. dadatroll spune:

    Nu mey, aia cu pelicanu e alta faza dar care nu cred ca va intereseaza. Deci aceasta postare a fost si despre barbosi iubiti de studenti.

  17. livius01dancer spune:

    ahhhahahahahahahahah sa mori (de ras() nu alta e da Pulizer . Ce chestie . Nu mi-as fi putut imagina. Voi sunteti viitoarea elita sau actuala . Ca m-apuca frica.

  18. dadatroll spune:

    Deci tu esti sargasmic?

  19. dadatroll spune:

    De aia ai scris Pulitzer incorect ca sa fii sargasmic?

  20. fanitza spune:

    „fiecare baba avea si cate un pelican.”

    „Nu mey, aia cu pelicanu e alta faza dar care nu cred ca va intereseaza.”

    dacă nu mă înşel faza e din „cişsmigiu & co”, one of my favourite childhood books.

  21. dadatroll spune:

    Nu mey, eu nam citit cartea aia. Eu de fapt nu citesc carti nu mai manuale si alea ca nam incotr-o.

  22. fanitza spune:

    nici nu mă îndoiesc de asta!😛😆

    buey, cititorii tăi nu sunt mai inteligenţi decât cititorii altuia, dar nu sunt naivi.😛🙂

  23. dadatroll spune:

    Daca prin altuia ai avut in vedere Gramo, te rog sa faci plecaciunea de rigoare. Conform regulamentului, nu poti sa eviti plecaciunea daca te referi la Gramo chiar daca nu ii pomenesti numele in direct.

  24. fanitza spune:

    nu, nu, când am afirmat cele de mai sus, îl aveam în vedere pe El. căci, mare este El, doamne şi multe îi mai sunt căile de a se face auzit.

    mai deunăzi am citit într-un post că are şi esenţă divină. pe EL nu mai trebuie aă îl aleagă poporul… l-au ales deja zeii.

  25. Laura spune:

    Imi place blogul tau. Te invit si pe la mine!🙂

  26. irma spune:

    nu-mi dau seama daca esti „real” sau nunu.

  27. Smilla spune:

    hmmm, autobuzul asta nu e 104 sigur, ca acolo participa la conversatii toate babele si toti mosii si soferul!

  28. RMN spune:

    33.333333333% babe vorbeau.
    Restul nu!

  29. ion spune:

    eu am auzit o baba care voia sa devina afacerista ..sa isi deschida „un bussines” :)) ..de „lipist ” sapele rupte prosti de astea …de reparat umbrele ,ceasuri – era in dubii . si un mos mare si gras ii spunea : aeea cu sape o sa prinda , foarte buna ideea .sa il intrebi si pe fiu tau sa vezi daca nu e de acord cu mine :p
    apoi am coborat =))

    ps : nu-s securist…dar vorbeau tare si erau fix langa mine …si din pacate mai si miroseau :)) ..ce sa ii faci is economisti😛 apa e scumpa

  30. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, dar tu nu mai postezi nimic? nu ţi se mai strică tastatura deloc? Câte litere are cuvântul cocoloş? cine a descoperit penicilina? De ce n-are ursu’ coadă?

  31. dadatroll spune:

    Deci mey, eu trebuie sa ma gandesc la ce sa scriu, nu pun nu mai asa poze cu tipi si tipe si zic ca astia sunt eu obsecdata sexual.

  32. […] scapă ochiului superficial. Mea culpa. Azi intru acolo să văd ce şi cum, deci. Şi descopăr o conversaţie între şase babe în autobuz absolut demenţială. Iar tagurile mi-au cucerit respectul. Adică la articolul cu pricina erau cam […]

  33. Alex spune:

    super gluma:))

  34. kiki spune:

    celelalte babe n-au participat ca nu coborau

    si gata, ca nu mai vreau ca parerile mele sa astepte

    ce om rau

  35. x spune:

    sec. unde e gluma?

  36. dadatroll spune:

    Nui o gluma e o intamplare adevarata. Ce la bloguri sunt nu mai glume?

  37. x spune:

    nu era vorba de asta; de ce acest fapt, care a amuzat pe multi dintre cititori (😐 ), merita sa fie mentionat? nu inteleg ideea acestui post. asta e tot. (parca ar mai fi loc de ceva. )

  38. dadatroll spune:

    Nui nici o idee. Unele posturi nau idee. Sunt pur si simplu posturi. Daca vrei pot sa iti mai arat un post doua in toata blogosfera romaneasca la care nu are idee.

  39. ping spune:

    Eu am cateva idei foarte bune care inca n-au posturi.

  40. x spune:

    in primul rand am o problema cu faptul ca un detinator de blog scrie fara nici un fel de apostrof, cratima. in al doilea rand intamplarea asta e mult prea obisnuita ca sa mai fie mentionata. nu-mi spune ca tu nu ai raspuns cu intarziere la o intrebare pentru ca erai cu gandul in alta parte; mai ales pentru ca este vorba despre oameni in varsta.
    propozitia ‘Nui nici o idee. ‘ arata faptul ca tu nici macar nu stii ce scrii. este o idee din moment ce poti povesti. sau ma insel?
    pe alt plan : de ce compari blogul tau cu al altcuiva? nu sunt putini cei care si-au facut blog din lipsa de ocupatie si posturile lor nu sunt gandite; problema ta.

  41. wow ce de fani aici😉 nu? cine e omul cu problemele acum? :>

  42. dadatroll spune:

    Deci eu nunteleg care e problema ta Cristi. Daca asa sa intamplat in autobuz, ce vrei sa fac? Sa inventez eu alte fraze care si leau spus babele astea ca sa fac conversatia mai interesanta? Sa zic ca una din babe a zis ca vrea sasi traga silicoane ca astea tinerele? Sa zic ca una din babe era de fapt Teo Cafe Deco de la Vacanta Mare? Sa zic ca si celalalte babe au participat in discutie? Dar nau participat ca erau mai incolo in autobuz, asa ca nu auzit discutia intre astea doua. Deci ce vrei, ca nunteleg?

  43. weqer spune:

    Prima baba era neutra d.p.d.v. casnic pt ca pe ea o privea doar pensia.A doua a trecut pe la mall ,iar a patra nu a avea nimic in comun cu prima.Deci a cincea baba era fiica celei de-a sasea babe ,iar cea de-a treia a coborat in statie.In timp ce soferul isi exprima parerea in trafic in limbaj adecvat.Totusi nu am aflat varsta vanzatorului de ziare..:-?

Lasă un răspuns

