Ora pamantului

Unul din cele mai mari benefici la a fi banat de Gram0 e ca nu il mai citesc. Nu ca nu mai pot sa il citesc, dar ca nu il mai citesc. Si ala e un beneficiu mai mare cand e cate frun eveniment din asta cul cum a fost ora pamantului, in care toata lumea a trebuit sa dea ceasul cu o ora inapoi. Cand vine cate un eveniment din asta Gram0 isi da liber egoului efuziv-agresiv, se simte conectat la marea civilizatie a internetului, face poze, si nu accepta sa fie contrazis cu cel mai mic amanunt („nu mey ppl, o ora fix se da ceasul inapoi, nu o ora si cinci minute, ce ma intereseaza pe mine daca tie tio ia inainte ceasul, de cate ori sa va spun, hai ca ma plictisesti”) La un eveniment ca ora pamantului pe care pana si google a tinuto, nici nu vreau sa ma gandesc ceo fi facut Gram0. Noroc cas banat ca altfel mar fi banat din nou. 

20 de răspunsuri la Ora pamantului

  1. dadatroll spune:

    Cum ziceam: articol intitulat „Ce nau inteles uni despre Ora pamantului”. Din start, voi sunteti tampiti, gram0 e cel mai destept.

    Apoi. „Nimeni nu si-a propus sa salveze planeta stingand lumina o ora.” Bey, ppl de la tara, careati crezut asta? Fraieri! Fraieri cu pene! Ha, gram0 e cel mai destept, el sa prins care e obiectivul.

    „Si era vorba si de o anumita solidaritate. In fine” Deci, gram0 e conectat la ce e cul pe lumea asta, mey ppl. Nu ca taranii de la tara ca voi! gram0 nu e condescendent, sunteti voi tampiti. Si nu sunteti solidari! Pai idea asta i sa parut lui gram0 buna. Cum va permiteti sa nu fiti solidari cu ea? Poate nu ati inteles ca idea asta a zis gram0 ca e buna?

  2. sfinx667 spune:

    io zic ca daca te-a banat, inseamna ca te baga in seama, existi, aproape ca te invidiez, acum ai inteles de ce te admiram, pentru ca te incrancenezi sa fi constant si perseverent, na ca m-am emotionat…
    cum ne permitem si de ce…io zic sa ne raspundem fiecare, concluzia o tragi tu, ca ai marea calitate de a zice franc si la obiect..
    respecte,
    SIBILLA

  3. turnavitu spune:

    Unii in ora aia de intuneric nici n-au mai vrut sa dea ceasurile inapoi !

  4. morbo spune:

    teacher dada, ti am lasat o leapsa pe blog la mine. da mai mult asa ca pretext a ti mentiona numele pe umilu meu blog.

  5. RMN spune:

    Ipoteza: monitorul e in priza si deschis. Unitatea centrala aidoma acestuia. Sunt logat pe blog ca si cand as fi adminstrator.

    Concluzie:
    auzi da io cum pun banneru sau ce ii ala cu Noi vorbim romaneste pe blog ca ma tot chinui si nu ma descurc.

    multumiri rupte din rai

  6. dadatroll spune:

    Pai nu ai voie ca ai zis logat. Logat nu e verb in limba romana.

  7. fanitza spune:

    şi pe mine m-a banat.😦

    îs curios ce a scris. cine vine să ne povestească şi nouă, celor banaţi? un copy-paste, ceva?😉

  8. anaAyana spune:

    hai că merg eu să copy dar mi-e că voi fi trecută sub observaţie😀 deci, merită sau nu efortul, ca să ştiu…

  9. dadatroll spune:

    Cum ceau scris? Pai e acolo, in comentariul meu.

  10. asklepios cuceritorul spune:

    Fain. Vreun film cînd mai povesteşti?

  11. RMN spune:

    pai si tu ai zis logat

  12. RMN spune:

    pai si eu am zis.

  13. Ramona spune:

    Mi-a dat Iulia, colega mea de blog, blogul tau; m-am bucurat, ca ea stie ca eu ii urasc pe Gramo si a zis ca ce tare ne-am antura noi doi. Care oricum la noi in blogroll exista deci Gramo care eu nu i-am citit niciodata decat de vreo trei ori dupa care mi s-a urcat atata intelectualitate si filosofie la cap ca vinul cu paine. Anyways, ce voiam sa zic??? ca-mi place blogul tau si ma bucur ca am ajuns pe el indrumata de Iulia care este. Cica ne intalnim la petrecerea EE.

  14. dadatroll spune:

    @ RMN: pai foarte bine ca si tu ai zis

  15. RMN spune:

    Pai de asta zic.

  16. dadatroll spune:

    Asklepios, acuma am o postare in care povestesc o litera. Litera U.

  17. green spune:

    Di tăti! :X so chiut.

  18. anaAyana spune:

    M-am întors ca să spun că de fapt am uitat de toată înţelegere, nici măcar nu mai ştiu care este drumul către grm sprnsp😛

Lasă un răspuns

