O alta intamplare nemaipomenita din viata mea

Am mancat ieri chec cu stafide. Si nam mai mancat chec cu stafide de foarte mult. Si am inceput sa ma gandesc cand a fost ultima data cand am mancat chec cu stafide. Si mam tot gandit. Dar tot nu miam adus aminte cand a fost, ca o fi fost tare de mult. Dar cum ma gandeam eu asa mult timp miam adus aminte unde miam pus cartea de latina pe care o credeam pierduta.

17 răspunsuri la O alta intamplare nemaipomenita din viata mea

  1. fanitza spune:

    ai avut dreptate cu gramo, nu am reuşit să mă abţin tentaţiei şi am comentat, pentru prima dată de câd trec pe la ei.

    şi acum de fiecare dată când încerc să trec pe la ei la blog îmi scrie că: „You Have Been Trolled”. trebuie că nu am făcut nici eu plecăciunea.

    totuşi nu înţeleg de ce you have been şi nu mai simplul you are? şi de ce trolled şi banned? o fi vreo semnificaţie ascunsă?

  2. dadatroll spune:

    Nu stiu. Poate le traduce motamo din greaca veche. Poate in greaca veche suna bine you have been trolled. Poate e un citat din Aristotel? Naiba stie. Intrebarea mea e: acum ce te faci fara seria de bolovani pictati de pe blogul lui, ca eu mam obisnuit sa vad cam doi pe zi.

  3. fanitza spune:

    deocamdată încerc să fac precum a făcut dragul de dragoş cu ţigările. bucurenci. să văd cât o să mă ţină. şi când ca şi dragoş, nu am să mai rezist, am să accesez gramo şi aştept să apară scris pe ecran „you have been trolled”. şi apoi am fac două poze şi am să scriu un articol pe tema: încă nu m-am reapucat de citit gramo.

    măcar o să vadă lumea ce ordine e la mine pe birou.😉

  4. isuciu spune:

    Ai mancat ieri ? Sunt buni de ceva ?

  5. rapas spune:

    de ce nu ai scris doar cu consoane😐 ?

  6. Petrvs spune:

    iti dai seama. eveniment mondial. sa semnezi in calendar.

  7. morbo spune:

    deci gramo te face troll.
    si eu am pierdut o carte de latina, si inca era de la scoala primita.

  8. machiavellian spune:

    Si checul cu stafide e super tare.

  9. anaAyana spune:

    Da, un amic de-al meu se întreba când a mâncat ultima oară o prăşitură şi nu mai putea să-şi aducă aminte. Apoi s-a întâmplat să mergem la teatru şi a păţit la fel.

  10. dadatroll spune:

    Pierdeti vremea pe la teatru.

  11. anaAyana spune:

    PĂi el nu prea pierdea vremea pe acolo din moment ce nu-şi mai aducea aminte când a fost. Eu mai am obiceiul, recunosc. E aşa plăcut să pierzi vremea, e chiar gratis dacă stau să mă gândesc mai bine.😛

  12. morbo spune:

    o gandire sanatoasa

  13. anaAyana spune:

    Bine că nu pierdem meteo😛

  14. anaAyana spune:

    Dacă stau bine şi mă gândesc, pierd mai des meteo decât vremea.

  15. Smilla spune:

    nu pierde vremea, prinde vremea
    ne-au innebunit astia cu reclamele

    dadatroll, sper ca nu era chec de la Alka!

  16. ^MikoOzZa LoLo o_O^ spune:

    poate scria in cartea de latina cand ai mancat chec ultima oara😀

Lasă un răspuns

