cst pstr n r vcl

m scrs n pst fr s flssc vcl. 

37 de răspunsuri la cst pstr n r vcl

  1. Namerequired spune:

    Fr cnsn cnd fc?

  2. fanitza spune:

    v.am scris un paşte fericit şi… ?

  3. anaAyana spune:

    Am scris un post fără să folosesc vocale.

  4. anaAyana spune:

    iar titlul era…

    acest post nu are vocale, logic, nu?

  5. anaAyana spune:

    aceasta postare, sorry

    m grbm s n scr ddtrll crct😀

  6. anaAyana spune:

    Zoom pe tag+uri, pana si alea sunt legate de pasiunea secreta😀

  7. dadatroll spune:

    @nn: cm scrt? m crzt c p ft, sprpft.

  8. Laura spune:

    A ae e aa?

  9. dadatroll spune:

    @Lr: nc n cr n prcpt cncptl.

  10. anaAyana spune:

    nn, halal nume
    Gataaaaaaaaaaa, vreau toateeeeeeeeee vooocaaaaaaleeeeeeeleeeeeeeee înapoi😀

  11. anaAyana spune:

    Da, uitasem să.l pun. 10q

  12. fanitza spune:

    v-am scris un paşte fericit şi folosesc vocalele?🙂😛

  13. dadatroll spune:

    @nn: n ntlg? l snt vcll.

  14. Mithrandir spune:

    M-ati suparat. Scriu in Morse.

    -.-. .. -. . – – .. – .-. .- -.. ..- -.-. . … .. – .. . -.-. . . … -.-. .-. .. … .- .. -.-. .. ..–..

    Astept raspuns:)

  15. c|neva spune:

    Ce se intampla aici?

  16. anaAyana spune:

    Eu cred că a sosit momentul să scriem numai cu vocale.

  17. anaAyana spune:

    ăăăă, oooaaaaa,,ă ăăă, aiiiii

  18. Mithrandir spune:

    cu vocale se intelege mai greu

  19. habarnume spune:

    M-ati suparat. Va scriu dintr-un copac din judetul ialomita.

  20. habarnume spune:

    Aici modereaza cineva.

  21. anaAyana spune:

    Păi eu nici nu am zis ceva, doar am făcut vocalize🙂

  22. anahoretus spune:

    oho… tare postul… cine a inventat vocalele? trebuie impuscat :))

  23. psihedelicul spune:

    Pardon. Trebuie dat prin cocă. apoi trecut pe o sârmă ghimpată.😛

  24. Petrisor spune:

    super tare🙂

  25. wormy37 spune:

    mi se pare prea………..sec :D…..oricum pana la urma pelicanul sau babuta:-?

  26. ciribantrop spune:

    acu vreo doi ani am vorbit cu niste prieteni cateva ore bune folosind numai prima litera din fiecare cuvant. chit ca iubita unuia din ei, ingustutza din fire si IQ, ne credea idioti, noi ne-am distrat de numa’ si am ajuns sa ne intelegem perfect unii pe altii, chiar si la propozitii lungutze. plus ca ma simt minunat ca un premergator complex al banalelor ‘propozitii” actuale gen: „c f?” „n b” etc

  27. rapas spune:

    m plc cm scr, m plc s cmntrl p cr l ls p lt blgr😉

  28. Tara spune:

    imi place cum scrii, imi plac comentariile pe care le lasi pe alte bloguri. i’m beggining to see the pattern here :))

  29. dadatroll spune:

    ths s nt pttrn, ths is cncpt!

  30. Tara spune:

    ok, ok, e un concept, i get it. ai incercat sa fii tricky in engleza? daca bagi slovena s-ar putea chiar sa inteleg, k aia sunt pe principiul „cumpar o vocala”, urata limba au!

  31. Augustina Popovici spune:

    Am scors un cos pe veceu? Am luat premiul sincer?

Lasă un răspuns

