Chestii nemaipomenite care nu mi sau intamplat

Am primit reducere la blugi. In dimineata asta am baut cafea. Tramvaiul a venit la timp, cu toate ca era, tramvai. Am, scris, o propozitie corecta, desi nu, asta, e. O maimuta calare pe un caine, desi cainele era mai mic ca maimuta.

25 de răspunsuri la Chestii nemaipomenite care nu mi sau intamplat

  1. RMN spune:

    Lungime : 4180km
    Suprafata deltei: 70000km patrati.

  2. diamond spune:

    Prima oara cand am intrat pe blogul tau m-am uitat cu o spranceana ridicata si nu intelegeam de ce. De ce esti comentat. Apoi am ras (spontan) si am inteles de ce. ‘mparebinesatecunosc.

  3. dadatroll spune:

    Deci nu inteleg. Te spargi de ras si cand mergi pe blogu lui Gramo? Ca noi dadatoll credem ca blogul meu e la fel de bun si serios ca blogurile lui Gramo. Gramo are seria de intrebari filozofice si bolovani pictati, eu am cuvinte care incep cu o litera si intamplari nemaipomenite. Nui nici o diferenta.

  4. anaAyana spune:

    Câinele era de la zoo? Nu, pentru că nu s-a întâmplat.
    Trebuia să zici că ai văzut nişte bolovani nepictaţi :))

  5. anaAyana spune:

    Acum am văut tag-urile de la acest articol😀 Activează emoticoanele!

  6. morbo spune:

    a chiar, sa intru la gramo pe blog!

  7. diamond spune:

    La gramo am intrat mai-nainte (cu ajutorul tau). Am ras cand l-a facut pe Adrian Ciubotaru specimen periculos, eu l-as fi clasificat „pe cale de disparitie”. Dar n-a fost spontan, deci nu e la fel

  8. morbo spune:

    da de la ce vine gramo? niciodata n-am stiut si sunt curios.

  9. dadatroll spune:

    Deci cineva sa imi spuna ce mai zice Gramo ca sa stiu si eu ce sa scriu pe blogul meu, ca pe mine ma banat. Are poezii tampite deja, ca acolo cred ca lam luat?

  10. morbo spune:

    nu stiu. m-am uitat dăcât la poze. nu ăleaaaa…ălea cu zoo-ul

  11. dadatroll spune:

    Cele mai bune poze sunt alea cu sorasa, sau cine mai e, dezbaracata.

  12. diamond spune:

    gigi si ramona = gramos

  13. sfinx667 spune:

    ” Deci „, daca tara ma vrea proasta… te urasc, imi vine sa te usuc din bataie… dar, printre lucrurile frumoase care MI S-AU INTAMPLAT, a fost unul deosebit… am uitat sa mai sed tot timpul incruntata, pentru ca.. deci, mi-ai redat zambetul, da chiar nu bei cafea??
    stiu ca ma repet, dar nu vreau a ma abtine, esti irepetabil🙂
    respecte,
    Sibilla

  14. dragos spune:

    Pagina matale e un soi de happening? Daca e arta, ar trebui precizat intr-un colt jos, sub precizarea: Legenda – nu sunt bou. In caz ca nu e arta, ar fi bine sa pui totusi legenda cu o mica modificare.
    Greu.
    Pa.

  15. dadatroll spune:

    Cei ala hapening? E ca un fel de banc dealui Teo de la Cafe Deco? Hai sati zic unul tare dealui Teo, casati dai seama daca hapenig e la fel: „cum zice catelu la satelitu natural al pamantului? Cateluna! HA HA HA. Teai prins frate?” Deci astai hampening?

    Altfel nu intelegi de ce crezi cas bou. Chestile alea care leam scris nu mi sau intamplat, dar leam pus si eu pe blog ca tot blogaru. Poate daca mi se intamplau eram un bou, dar asa, carei faza?

  16. dragos spune:

    Salut.
    Pentru happening, spre exemplu aici http://en.wikipedia.org/wiki/Happening
    Intrebarea mea descrie o nelamurire: analfabetismul de pe paginile matale e cu de la sine putere sau e impus? Ca un soi de arta a carei semnificatie imi scapa pentru moment. Oricum, autoironia e interesanta – legatura catre „Vorbeste romaneste”.
    Intrebarea aparuse si pentru ca la Urmuz apare in fapt „pelicanul sau babita”.

    PS: Totusi cratima are in limba romana un rol destul de important. Mie imi vine greu sa citesc ce scrii matale.

    Era doar o nelamurire pasajera. Nimic important.

    Alevoar.

  17. dadatroll spune:

    Bine da aiai in engleza, cine stie engleza? Nu inteleg de ce spui ca sunt analfabet sau bou. Si nici de Urmuz asta nam auzit de si ma uit la aproape toate canalele de la TV mai putin la stiri si la alea cu descoperiri. Oricum, cei aia babita? Eu am pelicanul sau babuta, care e ca un fel de baba.

  18. dragos spune:

    „Bine, da’ aia-i in engleza, cine stie engleza? Nu inteleg de ce spui ca sunt analfabet sau bou. Si nici de Urmuz asta n-am auzit, desi ma uit la aproape toate canalele de la TV, mai putin la stiri si la alea cu descoperiri. Oricum, ce-i aia babita? Eu am pelicanul sau babuta, care e ca un fel de baba.”

    Inocenta matale e uluitoare. Tind totusi sa cred ca paginile matale is o forma de arta. Alternativa ar fi prea dezolanta. Si din punct de vedere creationist…..ca vai de biata divinitate; si evolutionist… ca vai de toate vietile care au crapat ca sa se ajunga, … unde?!

  19. stefan spune:

    Nu stiu cum am ajuns pe prostia asta de blog,dar e o curata pirdere de timp sa citesti atatea ineptii si …vai de ala careisi pierde timpul pe-aici.Poti scie ce vrei moderatorule ca oricum nu o sa ma ostenesc sa mai calc p-aci.
    Ai mila Doamne!
    Stefan

  20. dadatroll spune:

    Bey Stefan ce treaba ai tu hai ca ma plctisesti frate. Ce eu am, venit casa ma rad de blogu tau? Asas toate blogurile acuma nu numai al meu. Adica alea cu cuvinte ca alea cu numai decat cu poze sunt mai mishto dar eu nam camera digitala.

  21. amodestproposal spune:

    Nu poti sa iei gata facute poze ca aia cu clubul de table? Si gata.

  22. Gabriela Savitsky spune:

    Stefan,

    ce bine canu mai vi peaici, da ioti scriiu. ba, daca nu stii sa scriii, de ce vi si citesti? lasane-n pacen happeningu’ nostrul.

  23. dragos spune:

    qu’on peut me pardonner?

  24. AnaAyana spune:

    Când se fac reduceri la blugi se mai taie şi din ei?

  25. Barbosu Eugen spune:

    se taie din cumparatori

Lasă un răspuns

