Unguru e prost

Deci se dau urmatoarele: 

a) Unde nui cap vai de picioare. 

b) Sa masori toate distantele in elefanti nu e o idee prea practica. 

c) Palma de Mallorca nare nimic deaface cu nici o palma, nici dealui Mallorca nici dealui altcuiva.

d) Cafe Deko.

Se cere sa se puna cap la cap.

20 de răspunsuri la Unguru e prost

  1. UNGURU spune:

    Dadatroll am trecut pe la tine pe blog ,si uimire ce titlu de postare vad,,Unguru este prost „sa completezi titlu si mai scrie ,, dar Romanu este destept„afla Dadatroll ca sunt roman ca si tine(budos olah,budos roman parast),doar nick name-ul meu este UNGURU si la cite injurii am citit pe adresa mea ,dar si am scris,comparatia ta este un mizilic,acuma daca sunt aici sa-ti comentez (1),, Unde nu este cap vai de picioare„(a)daca nu este cap ,inseamna ca esti decapitat,la ce trebuinta picioarele ca esti mort (b)cu referinta la matracuci bagaboante ,aspectul fizionomic (daca nu este frumoasa ),vai de picioarele ei si ce este intre ele ,(c)adevaratul sens,,unde nu este minte,pacat de individ.(2)Sa masori toate distantele in ,,prosti`(elefantii)nu este practic ca sunt multi.(3)pe pal ma de Mall orca nare nimic ,da a face cu nici o pal ma ,dealul lui Mall,or ca nici dealul altcuiva.(4)CA FE DE KO(CA A FI DIA COU(dia cle))`.Dadatroll te saluta UNGURU

  2. Manu spune:

    Unguru e prost = pleonasm

  3. RMN spune:

    Vagonu’ 38, locu 11 , dupa prelungiri.

  4. morbo spune:

    la cafe deko s-au spus si s-au facut lucruri destepte? in aceste conditii, ”prost” din titlu inseamna opusul lui ”destepte” de mai devreme.

  5. dadatroll spune:

    Sau facut si lucruri destepte la Cafe Deko: am auzit ca intruna din zile au inchis mai devreme.

  6. ovi spune:

    Si cum ai facut legatura ca ungurul e prost?romanul de ce n-ar fi?sau omul de ce n-ar fi?Sau noi toti de ce nu am fi prosti,si tu singurul destept?

  7. dadatroll spune:

    Pentru ca eu am blog.

    Si ca unguru e prost aia nu inseamna ca romanu nu e. Hai sati mai dau un exemplu: barza are pene, aia nu inseamna ca pitpalacu nare.

  8. Somnorosul spune:

    Dadatroll are blog, barza are pene adică dadatroll poate are pene. Cool!

  9. unaltu spune:

    pana la urma cum trebuie asezate?

  10. unaltu spune:

    mistou’ si caterinca, le inteleg, dar care e ordinea asezari lor?

  11. dadatroll spune:

    Intai mistou si apoi caterinca.

  12. unaltu spune:

    tot tu incepi si tot tu termini?

  13. Kostagh spune:

    Omu’ e clar dus…

  14. inspeta spune:

    toate femeile sunt cuve
    oare la care ruda de-a ta m-am gandit?

  15. ^MikoOzZa LoLo o_O^ spune:

    unguru e prost sau prostu e ungur :))

  16. sorin spune:

    a) Unde nui cap vai de picioare.

    pe vremea mea, se scria cu CRATIMA „-„; dar, deh, dupa noile norme ortografice, ortoepice si de punctuatie… ?!

  17. Gabriela Savitsky spune:

    Daca-mi permiteti, am si io o intrebare.

  18. AnaAyana spune:

    distanţele se măsoară-n girafe

Lasă un răspuns

