Numere din trei litere

Unu 

Doi 

Opt 

25 de răspunsuri la Numere din trei litere

  1. fanitza spune:

    eins

    zwei

    acht

    sunt de fapt din 4 litere toate cele enumerate de tine mai sus.

  2. fanitza spune:

    eins

    zwei

    acht

    sunt de fapt din 4 litere toate cele enumerate de tine mai sus.

  3. Aujourd'hui spune:

    Ăsta chiar îmi place! A fost efectiv un post exhaustiv. Practic nu mai aveam ce să comentez, dar a trebuit măcar să număr de vreo două ori de la 1 la 10 ca să mă conving că ai avut dreptate.😀 Şi ca să am ce să comentez.

  4. Mithrandir spune:

    one – engleza aici
    two
    six

    ike – japoneza pt 1

    mai vrei si alte limbi?

  5. Nume (necesar) spune:

    zer 0
    0 e nimic, deci nu se pune

  6. sfinx667 spune:

    na mai , sa nu zici ca-s zgarcita si rea foarte ( cata sunt, recunosc:P ), sa vedem si in sarba :
    dva
    tri
    pet
    ses
    dar darnic mai esti tu in…zambete, si mai faci pe modestul:))
    succes in … toate:)
    SIBILLA

  7. ovi spune:

    la alea de le-ai zis tu unu doi si opt le zice cifre.

  8. Mithrandir spune:

    Sunt si numere. Nu e gresit. Gresit e sa spui ca 90 e cifra dar nu e gresit sa spui ca 2 e numar.

  9. ovi spune:

    Ai dreptate Mithrandir.

  10. MoshutZu spune:

    Ma nu esti sanatos :))

  11. Văraru spune:

    Păcat că-s cifre :>

  12. HD spune:

    eu sunt prostul pulii mele!

  13. fanitza spune:

    hd ce a mai zis?😆

  14. dadatroll spune:

    Pai vezi si tu. Acuma, eu ce sa zic? Eu zic ca asa e, desi nu il cunosc pe HD asta, dar el stie mai bine, si daca el zice…

  15. fanitza spune:

    😆

    eu sunt sigur că cel puţin de acum, hd nu va mai zice nimic pe aici.

  16. dadatroll spune:

    Pai a zis tot ce trebuia sa aflam, zic eu. Ce sa ne mai zica, ca deacuma nu near mai soca nimic.

  17. Ramona spune:

    daca ai vorbit vreodata cu un indian si ala a apucat sa zica cifre, iti zic eu sigur ca mai toate cifrele englezesti au trei litere, chiar si unele la care nu te-ai fi gandit, respectiv si cel putin urmatoarele: fai, nai.

  18. ioana spune:

    cam toate au fost spuse………..asa zic eu nu? daca avetzi iddei scrietzi pt ca eu nu am!

  19. ioana spune:

    numerele din 3 litere sunt: unu, doi,opt , ten, uno,…………etc mai ganditzi si voi!!! dar daca mai am ideei fitzi sigur ca vi le spun….!!!……..nu conteaza ca sunt in alta limba nicaieri nu zice sa fie scris doar in romana……..nu?……deci…ten si uno sunt acceptate……..cat trebe sa astept pana ce mi probat comentariul meu…..si raspundetzi la intrebari daca vretzi sa mai lasam comentarii!!!

Lasă un răspuns

