O veste buna

Stiam eu ca blogul meu e foarte bun, la obiect si pertinent, dar am crezut ca la Romblogofest nu participa decat bloguri mult mai serioase, cum ar fi Gramo. Se pare ca si eu particip, desi nu mia spus nimeni. Oricum, apasa mai jos pe butonul ala pe care scrie apasa aici ca sa ma votezi ca sa ma votezi (desi eu sper sa castige Gramo pentru nemaipomenita serie de bolovani pictati.)

VOTEZI la roblogfest 2008

18 răspunsuri la O veste buna

  1. Andrei Rinea spune:

    Participi? Ce inconstient ti-a validat cererea de inscriere :))))))))))) ?

  2. dadatroll spune:

    Aia ma mir si eu, sa iti spun drept.

  3. fanitza spune:

    azi mi-am făcut şi eu cont.

    şi te-am votat la toate categoriile la care concurezi, mai puţin la „cel mai bun blog apărut în 2007” unde am votat balauru şi la „jurizat cel mai bun bloc” unde nu mi-au dat voie să particip, că nu sunt ciutacu.

    eu sunt curios dacă vor fi mai multe voturi decât numărul de nominalizări? aflăm cică peste 5 zile.

  4. george spune:

    Proastă-i mă-sa la George.

  5. dadatroll spune:

    Nu stiu ce sa zic, ca nu o stiu.

  6. fanitza spune:

    😆

    dar george ce a zis?

  7. dadatroll spune:

    Pai nu stiu daca george o stie nici el.

  8. Mazgalici spune:

    ti-am dat un vot, trebuie sa imi dai o bere

  9. dadatroll spune:

    Cand esti in Falticeni, sami spui.

  10. Aujourd'hui spune:

    Felicitări pentru numeroasele nominalizări!😛

  11. dadatroll spune:

    Te joci? Astai blog serios, pentru o mare parte din cititori de bloguri. Cred ca e ca si Gramo de bun dar nu sunt sigur ca Gramo a plecat de pe wordpress, mare pierdere.

  12. Aujourd'hui spune:

    Nu înţeleg, sugerezi cumva că eu n-aş fi serioasă? Adică sunt serioasă şi eu, şi blogul tău e serios, eu zic chiar că ceva mai serios decât al lui Teo.😀

  13. fanitza spune:

    @Aujourd’hui

    blogul lui teo nu e deloc serios. e chiar amuzant. adică umoristic. acolo se face umor observaţional. ca la teo nicăieri. e deci un blog neserios.

    dacă însă te referi la omul din spatele lui teo, însă, ai grijă, acela e un om foarte serios.

  14. Aujourd'hui spune:

    oooook, dacă insişti atât de tare, aşa e.😆

  15. krossfire spune:

    Mai merita sa faci misto de Gramo cand a pierdut 60% dintre cititori si cu toate astea da dedicatii ?

  16. fanitza spune:

    @krossfire

    „Mai merita sa faci misto de Gramo cand a pierdut 60% dintre cititori si cu toate astea da dedicatii ?”

    da, dar au câştigat doi cititori. pe mine şi pe dadat roll. chiar dacă pe dadat roll îl mai banează din când în când, el tot citeşte amoro.

Lasă un răspuns

