Stiati ca?

1) Mexicani gatesc in bucatariile franceze? 

2) Xenofobu e tot un fel de ungur?

3) Nu exista de fapt pricolici? 

4) Altceva mai bun nu am gasit de scris? 

12 răspunsuri la Stiati ca?

  1. isuciu spune:

    Mie mi-e frica sa nu-si declare astia independenta. Xenofobii. Nu stiu nici limba.

  2. radugo spune:

    ba exista pricolici, am vazut eu la televizor, e o prezentatoare pe care chiar asa o cheama, Mona Pricolici.

  3. Viski spune:

    1. mexicanii gatesc oriunde…:))
    2. xenofobu e seful ungurilor…:))
    3. pricolici exista. tu esti unul dintre ei…:))
    4. repet, esti un pricolici…:)))))))))))))))

  4. morbo spune:

    io mi-am declarat azi independenta. o recunoscut-o numa orasul tg.bujor din jud.galati. fuck.

  5. Alex spune:

    1. si orice
    2. asa-i
    3. pricolici chiar exista si se inrudeste cu cotcobaur
    4. sunt fumat si beat (duuh)

    Morbo – trimite o ceata de amazoane cu daruri si imbracaminte sumara si iti recunosc si eu tarisoara😉

  6. Aujourd'hui spune:

    Pe 4 nu-l ştiam, dar restul sunt deja banalităţi!😀

  7. Tavi spune:

    mexicanii gatesc?…eu credeam ca mananca la Tex-Mex!

  8. sfinx667 spune:

    ma prinsai si eu in cele din urma ( tot „tamponandu-ma de remarcile tale pe bloguri..:)) ), nu din prima, dar na, mintea romanului de pe urma..va sa zica tu esti spiridushul pricolicilor, si, sa fiu eu..aaa..calma, de nu stii tu tot timpul exact ce zici si ce scrii… felicitari mai zambet:)
    SIBILLA

  9. ^MikoOzZa LoLo o_O^ spune:

    2) Xenofobu e tot un fel de ungur? => xenofobu e prost

Lasă un răspuns

