Deci acuma am nevoie de o industrie

Orasul meu e aproape la fel de fain ca Barladul si mult mai fain ca Bucurestiul. Are insa nevoie insa si de industrie

3 răspunsuri la Deci acuma am nevoie de o industrie

  1. Am io o industrie, dar e siclam.

  2. […] of the hood? Deci hai sa ne infratim, si punem o pancarda cu Orasu frate cu Orasu si spalam banii impreuna, iti mai recomand niste firme […]

  3. JunkieTOO spune:

    Mai si eu am oras. http://gramo.myminicity.com/

    Dar idea e ca Gramo asta a zis ca am fost Trolled. Cred ca saracul sufera tare tare ca nu si-a facut el prima data oras cu Gramo.

Lasă un răspuns

