Deci am un oras

Pe care trebuie sa il vizitati. Orasul se cheama BamaCity si puteti sa il vizitati la linkul asta: http://bamacity.myminicity.com/ Oricine poate sa viziteze orasul meu, pana si andreir. 

10 răspunsuri la Deci am un oras

  1. fanitza spune:

    bamacity😆

    e populat de doar doi locuitori. dacă trece andreir pe acolo sunt şanse mari ca de la anul să fie 4. depinde de progresul implementării legii adopţiei.

    oricum faine fermele tale dadatroll! poate îmi fac şi eu unul(oraş) şi te voi ajuta împrumutându-ţi forţă de muncă. numai să legăm ca lumea liniile de transport.

  2. […] februarie 13, 2008 by fanitza E ca un fel de leapşă pe care am preluat-o de la Datat Roll. […]

  3. JunkieTOO spune:

    Si eu am oras acuma. Ii zice

    http://gramo.myminicity.com/

    Haide si la mine. Poate ca nu e un nume foarte bun dar am vrut sa fiu sigur ca GRAMO nu isi face el oras cu numele lui.

  4. Aujourd'hui spune:

    :)) Deci poate imi fac si eu oras, dar la mine n-o sa fie decat un locuitor… probabil forever. Ei, nu-i nimic, oricum e Valentine’s Day si toate dulcegariile ar trebui interzise prin lege.😀😆

  5. dadatroll spune:

    Sa li se taie capu la aia cu dulcegari cum se face in tarile civilizate.

  6. fanitza spune:

    „Poate ca nu e un nume foarte bun dar am vrut sa fiu sigur ca GRAMO nu isi face el oras cu numele lui.”

    din păcate nu ai rezolvat nimic cu asta. îşi va face cu numele de gramos. sau amo.ro, cum e mai nou,

  7. Aujourd'hui spune:

    troll, eu vorbeam doar de lege, ca eu una sunt toleranta.😆 Si in tarile civilizate precum China sau Japonia, se ofera gandaci in ciocolata de Valentine’s… cel putin asa a zis Andreea Esca acum o ora.😀

  8. Aujourd'hui spune:

    Aa, si gramo nu-si face oras, din moment ce are deja republik!😛 Nu?

  9. dadatroll spune:

    Nu inteleg, despre orasul meu? Gandaci? Nu avem gandaci. Nu vezi ca am si asfaltat, cum sa mancam gandaci. Cred ca nu inteleg despre ce vorbesti.

  10. Aujourd'hui spune:

    Blindness blindness blindness!😀

Lasă un răspuns

