Stiati ca?

1. Cine este Davis Phinney nu e cea mai cautata cautare pe google.ro?

2. Mmmm mmmm mmmm mmmm?

3. ?

13 răspunsuri la Stiati ca?

  1. waszlaw spune:

    stai, sintagma dada nin nicku’ tau are legatura cu dadaismul? ca ios mai nou pe aci…

  2. waszlaw spune:

    si nu, nu stiam…

  3. dadatroll spune:

    Deci, mey, nu stiu nici eu. Ca unii zic ca eu is dadaist si e clar ca e injuratura. Am intrebat in stanga si in dreapta mai ales pe Cezar Paul Basescu, si mi sa spus ca nu e injuratura, ca e de bine, si ca e ceva cu curentul dadaist. Dar eu curentul asta nu il stiu, numai pe cel alternativ si pe cel continu. Stiu ca mai este unu, trifazan, dar ala e pentru fabrici. Deci, nu stiu.

  4. waszlaw spune:

    genial…

  5. waszlaw spune:

    stai ca exista unii care nu te suporta…? heh, saracii, chiar cred ca scapa

  6. dadatroll spune:

    Pe mine? Nu cred cred ca e o, eroare.

  7. Cristi spune:

    Hei, Zorro! Nu iti mai aprob comentarii pe blogul meu. Sorry! INteleg ca ai nevoie de hits, dar nu mai iei de la mine daca nu comentezi ce scriu. Eu, sincer, nu am timp de copilarii. Bafta!

  8. dadatroll spune:

    Pai nici comentariul asta, nu e la subiect.

  9. waszlaw spune:

    se pare ca nu e eroare…

  10. waszlaw spune:

    stii, e ciudat sa vorbesc cu tine, fie sunt prea rational ceea ce implicit nu isi are locul fie risc sa te las sa crezi ca te-as imita…

  11. dadatroll spune:

    Bey, pe mine nimeni nu il poate imita pe dadatroll. Ce poti sa il imiti pe Gramo? Inteleg, daca ai aveao camera digitala si un copil si ai fi filatelist, atunci da, ai putea sa il imiti pe Gramo. Deci, dadatroll credem ca nu poti sa il imiti pe dadatroll.

  12. spiderhut spune:

    waszlaw nici nu incearca sa imite pe cineva… in cel mai rau caz da citate cu „*” si (*) dar nu copy paste.

  13. spiderhut spune:

    insa tu pe de alta parte esti prea mandru de originalitatea ta incat nici nu iti dai seama cand „imiti” pe cineva..

Lasă un răspuns

