Inca un banc foarte tare de la Teo de la Cafe Deko

Teo face umor observational. Adica nu spune poante ca si Arshinel shi Stela. Ci face observatii care e foarte tari, o chestie mai noua in lume. 

De exemplu: „Bey, care folositi Microsoft Word? Hai, bey, aplaudati daca folositi Microsoft Word! Sau macar daca ati auzit de el, tampitilor! Hai, bey, de ce nu aplauda nimeni? Microsoft Word! Ce nume are si asta? Ha ha ha! In primul rand Micro. Ce e Micro la Microsoft Word? HA HA HAHA HA HA! Ca tot creste in marime la fiecare noua versiune: a fost 3M, apoi 30M acuma e 200M. Noroc ca nu mai avem calculatoarele alea cu un hard de 100M, ca nu aveam unde sal punem! HA HA HA  HA HA HA HA. Nui asa? Nu mai aveam, frate, unde sal punem, HA HA HA HA! Si ei ii zic Micro, ha HA HA HA HA, ce tampitii. Ar trebui sa ii spuna MACROsoft Word. HA HA HA HA HA HA HA HA HA. Macro, vati prins? Nui asa ca vati prins? HA HA HA HA. Si de ce tot creste in marime MACROsoft Word? Ce face in plus. In prima versiune daca apasai pe M, iti aparea M pe ecran, si avea 3M. Acuma are 300M si daca apesi M pe ecran tot M apare, HA HA HA HA HA!!!! (rasete si din sala) Dar acuma mai are un catel care da din coada. Ati observat cum avem diminutive la diminutive?”   

Sooper tare. Sala sa spart de ras. 

22 de răspunsuri la Inca un banc foarte tare de la Teo de la Cafe Deko

  1. […] Here’s another interesting post I read today by dadatroll […]

  2. krossfire spune:

    Seamana cu super banc-ul meu din generala cu ”Morcovsoft”. Tot eu eram primul care radea la el…

  3. romanianpsycho spune:

    tareee! i-a spart pe vacanta mare!! am ras cu lacrimi!
    acum, pe bune, nu se naste cate un seinfeld in fiecare zi.

  4. krosstired spune:

    mie-mi plac cel mai mult oamenii la care le place lor cel mai mult glumele lor propriii111

  5. dilEMA spune:

    mie îmi place foarte muult teo de la cafe deko. spune bancuri foarte tari. şi ştie să le zică foarte fain.

    şi microsoft îmi place foarte mult. chiar dacă tot creşte în mărime.

  6. romanianpsycho spune:

    „Cei aia seinfeld?” e tot ceea ce nu reusesc tristetile astea gen teo sa fie.

  7. bog306 spune:

    …chiar ti se pare „sooper tare” …..amuzant ? 95% …e penibil. (parerea mea- ca de aia e coment)

  8. bog306 spune:

    …. ai fost ironic/ironica …. presupun

  9. dadatroll spune:

    Doar normal ca am fost ironic, daca am zis un banc. Cum vroiai sa fiu, trist? Ca daca eram trist, mai radea lumea asa cum a ras cand la zis Teo?

  10. bog306 spune:

    doua vaci crosetau clatite….. cand te opresti din ras sa ma anunti😉

  11. dadatroll spune:

    Asta nu e umor observational, ca clatitele nu se croseteaza, da Microsoft Word exista, si aiai poanta. Ca e tot mai mare. Nu teai prins?

  12. Bibliotecaru spune:

    Nu că nu aş fi de acord cu viziunea Micro-cosmosului Word, dar probabil că trebuie să fi în sală să razi la aşa ceva. Astea sunt poante la care râd zece inşi „de-ai casei” şi pe urmă se ia voia bună de la unul la altul.
    E drept că şi la Stela şi Arşinel nu am mai râs de pe vremea când celebrul cuplu se numea Stela şi Bănică. Altă discuţie însă.
    L-am văzut şi eu pe Teo pe youtube şi e haios, doar ca trebuie să iei pe venă nişte gaz ilariant ca să ai dispoziţia necesară. Dacă te gândeşti la cât costă o gigacalorie, nu ai nici o şansă de bine dispunere.

  13. dadatroll spune:

    Asta cu gigacaloria imi aduce aminte de un alt banc sooper tare al lui Teo.

    „Bey, care ati auzit de gigacaloria? Hai frate aplauda daca ai auzit de gigacaloria. Ce tampiti sunt astia, daca numele de familie tie Caloria, ce parinti ii pun la copil numele Gica? Ha ha ha ha ha ha ha, teai prins frate?”

  14. R. spune:

    Pana una alta, tu n-ai pe blog expresia „multiple coaie de titaniu”, asa ca tot Teo ramane mai amuzant.

  15. Raluca spune:

    dadatroll, imi plac mult comment-urile tale!😀 Nici mie nu-mi place stand-up comedy romaneasca; e prea trista!

  16. MoshutZu spune:

    Pe mine ala nu ma face se rad, nu are umor. Poate pentru el🙂

  17. […] HA HA HA HA HA HA HA HA HA! Eu nu sunt frumoasa. Sunt super ba   […]

  18. dadatroll spune:

    Deci, mey, moshutu, poate nu teai prins tu. In sala toata lumea a ras. De ce oare?

  19. obreda spune:

    Chiar, de ce?🙄❓ Totul e de interpretare, ca bancul in sine nu poate circula pe net, ca e prea slab. Bine ca a zis cand radea sala, sa ne prindem si noi unde erau glumele.🙄

    Asa, tipii sunt funny, numai nu incercati si voi acasa.:mrgreen:

  20. ganjagirl spune:

    trebuie sa ajung si eu la deko !
    Teo asta e senzational!

Lasă un răspuns

