Ok

Dadatroll are cateodata, de fapt de multe ori, nui asa, dadatroll? obiceiul sa scriem despre alte lucruri decat numai restul lumi. Ca asa e, adica sunt, dadatroll incapatanat. Ceea ce la alti e un defect supernashpa, dar la dadatroll e ca si cum ar fi o calitate pe care alti tarani cu blog care scriu ce mai scriu si altii pe alte bloguri nu o au. Auziti, bey, numai dadatroll e unicat! Si incapatanat! Si dadatroll! Poate imi fac si republica

In fine, de exemplu, ieri toata lumea a scris pe blog despre fratele lor Drugulescu. Dadatroll, care nu se ia dupa tot felu de alti idioti cu blog care nu sunt atata de destepti si cititi si deosebiti ca dadatroll, deci cum ziceam, dadatroll nu a scris despre acest frate, si nici despre fratele lui dadatroll, pe care il cheama dadatrollbrother.  Adica fratele lui dadatroll, de cate ori trebuie sa vi se tot explice?!? Credeati ca dadatrollbrother e numai asa o coincidenta? WRONG! SUPER WRONG! Parca ati fi batuti in cap, nu de alta. Foarte enervant!  

Deci, aia a fost ieri. Astazi, scriu si eu despre fratele Drugulescu. Ok, a murit. Si Ok, a nins

In plus, tot felu  de chestii care sunt foarte interesante, care nu mai prin capul lui dadatroll ii pot trece, ca dadatroll e intelectual, nu ca alti tarani tampiti care au si ei blog si care nu se ridica la nivelul lui dadatroll, nui asa?

Deci chestiile:- sa zicem ca cade un copac in padure, dar ca tu esti surd. Mai face copacul zgomot? E acelasi zgomot ca cand cade copacul cand nu e nimeni in padure? Va rog, seriozitate maxima in raspunsuri, incercati sa va ridicati si voi la nivelul meu foarte elevat pe care numai o scoala de filatelie til poate da, si pe care voi, spre deosebire de dadatroll, nu o aveti! 

16 răspunsuri la Ok

  1. fanitza spune:

    eu cred că copacul produce un zgomot şi înainte de a cădea.

    dar că dacă sunt surd sau nu mă aflu acolo nu am cum să îl aud. unii care se aflau acolo, mi-au spus cum că copacul nu ar produce niciun zgomot înainte să cadă. dar eu nu îi cred.

    părere mea e că zgomotul pe care îl produce copacul e un urlet, asemânător cu cel a lui gramo, care îndeamnă la emancipare sexuală fără frontiere.

    eu cred că copacul ne cere să fim liberi… să facem ce vrem… să vină bucurenci şi să îl salveze!

  2. UNGURU spune:

    Che companieros ,ai aflat ,ai gasit ,esti un invingator mare dadatroll , vreau sa fiu si eu in republica ta , mare intelectual dadatroll ,sa comentez, acuma chestia aia cu ,,ca cade„ este o mare cacofonie, copacul este taiat in padure cu drujba surd fiind nu auzi dar vezi, vezi pasarile cum zboara speriate ,vezi frunzele adiate de vint ,iti da-i seama ca pasarile sunt speriate ,ce se intimpla?esti in alerta,te uiti in jur si vezi ca copacul cade te ferestii ,ce vrei sa mori?ce zgomot esti surd nu auzi? ce importanta are toate sunt la fel ca esti surd nu auzi, iarasi cacofonie,,ca cand` ,,logic si nu timpit este ca daca nu este nimeni in padure de ce cade copacul? uite varianta mea,, caca de un copac in padure ,cacand cade copacul ,cacand nu e nimeni in padure,romanu este destept?unguru este prost ? P.S.D. ronin UNGURU

  3. UNGURU spune:

    Mar CHE vaiamos companieros ,nu este nimeni pe aici de 24 de ore,iti scriu un banc si am plecat ,, zice ca prima pereche din lume Adam si Eva, dupa ei urmeaza restul ,dumnezeu a facut pe Eva si atunci toate lucrurile s-au dus dracului ,pacat ca Adam nu a avut amanta ,,, gindeste.P.S.D.roninUNGURU

  4. Oana spune:

    Am si eu o curiozitate, curiozitate pe care au mai avut-o si altii. Tu scrii asa pentru ca asa vrei, sau nu ai nici o treaba cu gramatica? Nu ca mi-ar pasa prea mult, dar mor de curioasa. Si nu imi spune sa mor, ca nu am chef sa o fac zilele astea. Asa ca astept un raspus, oricare ar fi el.

  5. dadatroll spune:

    Oana, bine teai reintors! Ai vorbit cu Virgiliu? Iai spus ca Grided ii transmite salutari? Cea spus?

  6. balauru spune:

    test ( ba, tu m-ai banat ??? )

  7. balauru spune:

    ieri am pus ceva si nu a aparut🙂 e vreun filtru special?🙂

  8. UNGURU spune:

    CHE companieros am trecut pe aici ,si am plecat mai departe.roninUNGURU

  9. Shortcut spune:

    ceilalti unguri sunt de acord😛

  10. Oana spune:

    Trebuia sa ii spun asta lui Virgil? Hmm, nu i-am spus. Dar tu tot nu mi-ai raspuns la intrebare. Si nici plecata nu am fost ca sa am de unde ma intoarce. Eram aici.

  11. dadatroll spune:

    Tu nu mai spunei aia lui Vergiliu, si o sa ai raspunsul de la el, cel mai probabil. Ca Vergiliu pe toate le stie.

  12. Oana spune:

    Nu m-a lamurit nici Virgil prea mult, mi-a spus ca erau o gasca de patru la sfarsitul liceului si ca numele se scrie: GRYDEATH, si ca nu stie daca tu scrii asa la misto sau pur si simplu nu stii. Se pare ca voi muri intrebandu-ma asta, nu?

  13. dadatroll spune:

    Se pare ca nici Vergiliu nu le stie pe toate daca nu stie ca erau sase nu patru (hm, ma gandesc pe cine a lasat el afara?) si daca nu iti poate da el raspunsul. Sai spui sai fie rusine ca a uitat, dar ca nu e singurul.

  14. impresiiblonde spune:

    m-am ofticat. Tanti aia sau nenea ala care consoleaza fecioara ca vaivai…s-a sarutat cu un baiat si iacata, „idolul placerii isi arata coltii” mi-a respins un comentariu in care recomandam o himenoplastie pt evitarea tuturor problemelor de pe aceasta lume. Zi si tu, asta e dreptate?

  15. krossfire spune:

    Mai lasa-l in pace. Nu merita atata tam-tam😉

  16. Lieserl spune:

    Ok, a nins.

Lasă un răspuns

