Gandestete la un numar

Si tzinel bine minte.  Aduna doi la el. Aduna sase la el. Inmultzeshtel cu zece. Ashai ca…

 ………………………………….  ……………………………………………………………………………………………………………….  numarul e diferit de primul la care teai gandit? 

8 răspunsuri la Gandestete la un numar

  1. radugo spune:

    nu-i aşa. dacă te gândeşti la -80/9 tot -80/9 îţi dă.
    trebuia să zici: gândeşte-te la un număr diferit de -80/9.

  2. dadatroll spune:

    Da cine a pomenit ceva de numere negative? Sau de fracti?

  3. Lieserl spune:

    Mey athunci dak nu sp3cifici nici 0 r3strictzie p3ntr-u nr la kre sa ma gand3sk pot makr sa lucr3z in oric3 inel Zt unde t e orice divizor al lu 80? Ca atunci imi da ac3lash rez oricat n3 ……………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………

  4. dadatroll spune:

    Numai la inele va sta capul daca sunteti fete.

  5. JunkieTOO spune:

    Mah, asta chiar ca a fost buna. Dar fii atent ca mi-e mi-a dat exact numarul la care m-am gandit. Oare cum e posibil?

  6. Lieserl spune:

    Pai folosesti inelul Zt unde t e divizor al lui 10. Ca dadatroll nu a observat ca am gresit cand am zis 80 pentru ca incepuse si el sa se gandeasca la inele😛 .

  7. Mithrandir spune:

    :)) Dadatroll te-a facut fata…

  8. Anca spune:

    JunkieTOO, nu stii sa aduni+inmultesti. ah si nici sa tii minte nu stii..😛

Lasă un răspuns

