Un film super tare

Vazut aseara:

Cica erau niste traficanti de droguri si se intalneau in fiecare seara intro casa casa imparta banii si sa dea la seful lor. Seful lor era certat cu un alt sef din banda care vroia sa le ia banii. In fiecare zi vine seful lor si bate in usa intrun anumit fel, si astia deschid si impart banii si fiecare se duce in treaba lui: masini, femei, gagici, etc.

Intro seara il pandeste seful celalalt cu o echipa pe seful lui astia trei si afla care e semnalul. In seara urmatoare inainte ca sa vina seful alora vine seful asta cu echipa si bate la usa semnalul ala. Astia le deschid si pac-pac, seful rival ii omoara pe doi, dar al treilea scapa ca era la wceu. Si il tot cauta astia pe al treilea sa il omoare ca sa nu se afle cine ia omorat pe restul. Mult din film il tot cauta, dar asta sa ascuns in wceu (ca acolo era de la bun inceput, de fapt) si nu lau gasit. Pana la urma au trebuit sa plece cu banii.

Cand a venit seful astora ala de sa ascuns in wceu a iesit si ia povestit tot. Si sau gandit sa faca o capcana ca sa ii atraga in cursa pe aia care iau omorat pe ceilalti din banda. Si au facut o inmormantare si astia trebuiau sa vina si eu, ca erau toti italieni, si daca nu veneau se dadeau de gol. Si cand au venit, astia iau omorat la masa, pe cand mancau spaghete. Si au recuperat banii.

Asta a fost tot. Foarte tare!

16 răspunsuri la Un film super tare

  1. adelix spune:

    Ai talent! =))))

  2. dadatroll spune:

    Aia nui nimica. Un prieten a reusit performanta sa povesteasca un film de trei ore (era indian, filmul nu prietenul, ca nu sunt indieni la noi in oras) in trei ore jumate. Eu lam povestit mai repede.

  3. Am mai dat o tura. Mi se pare si mai fain. Mai ales comentariul ala: „Iti place, nu-ti place, i-ai pomenit numele. Acum trebuie sa facem o plecaciune adinca.”

  4. radugo spune:

    deci ăla a stat aproape un film întreg în veceu? dar rivalii n-au simţit nici un moment nevoia să meargă la budă?

  5. dadatroll spune:

    Aproape un film intreg. Mey, cred ca nu ii trecea, ca aveau chestii mai importante de facut. Daca nu il omorau pe ala ultimu, ala spunea cine ia omorat pe ailalti, asa ca nu cred ca le trecea lor prin cap sa mearga la wceu atunci.

  6. David spune:

    intr`adevar, foarte tare.era si cu etica nicomahica?…macar cu aia Eudemica…?

  7. Ludacryss spune:

    Tare filmul.Si mai tare chestia ca baietii erau atat de destepti sau de autocontrolati ca nu i-a trecut pe niciunul din ei nevoile macar un 3,14 3,14 ca sa se duca in Washington Club si sa-l desopere pe „Ascuns”. Dar cum se numeste filmul si unde l-a vazut. Mie imi aduce aminte ca si actiune de o scena din Nasul iar ca desfasurare de unul din filmele lui Kusturica, regizor ale carui filme la apreciez grozav.
    Un mix destul de interesant. In alta ordine de idei am citit mesajul tau .sa stii ca chiar ma batea gandul sa imi lansez o satfel de rubrica cum mi-ai propus tu.
    asa ca am lansat-o.Daca vrei poti sa o vezi pe adresa mea de WordPress pe care nu o mai spoun ca deja o stii si n u veau sa fiu acuzat ca imi fac publicitate pe spinarea ta.
    Totodata asa aprecia daca m-aim lamuir si pe mine cine este numita Lorena Lupu.
    Pentru ca dupa ce i-am semnalat lui grammo ca a copiat cele 10 porunci pt un partid de succes dupa mai vechea poanta „CELE 19 PORUNCI ALE SOFERULUI AMATOR” m-a atacat miseleste cu un raspuns demn de o locuitoare de mahala.
    Nici nu ma stie dar m-a improscat cu tot felul de invective care de care mai colorate si sunt destul de bland cand spun asta.Pentru mine acessta Lorena este o ilustra necunoscuta si cred ca nu sunt singurul in aceasta situatie.
    Te astept cu un raspuns pe pagina mea de WordPress.

  8. Ludacryss spune:

    PS. STIU ca e un pic offtopic dar am uitat sa spun la mesajul trecut. Cum pot intra in comunitatea ta de pe wordpress pentru ca ceide pe grammo ma cam seaca si mise pare ca avem aceeasi parere.Astept un raspuns pe pagina mea.
    Stii tu care este!!!

  9. dadatroll spune:

    Deci, mey, mie imi place Gramo, nu ma seaca. Incerc sa fiu ca el. Uite, de exemplu, la seria de ganduri despre viata: aproape ca sunt leit ca Gramo.

  10. euclide spune:

    l-am vazut si eu p’asta… bun film..buuun!
    plangi la sfarsit!

  11. dadatroll spune:

    Nu, mey, ala la care plangi la sfarsit e Departatul. De Scorsese. Asta e altul, e mai de ras.

  12. manoland spune:

    dadatroll, vezi ca doamna Adina Valean, proaspat aleasa europarlamentar PNL, a trimis o leapsa catre niste blogeri, inclusiv lui Gramo, dar tuturor celorlalti le face complimente, iar lui Gramo nimic. nu mai zic de plecaciunea care lipseste.
    http://www.valean.eu/2007/11/23/bogdan-manolea-ne-provoaca/#top3

  13. tractoristu spune:

    trolule, asta-i basmu’ capra cu trei iezi, versiunea ferentari.

  14. burebista spune:

    Tare filmul. Trebuie totusi sa recunosc asemanarea izbitoare cu un script popular, mai cunoscut pe la noi sub numele de Capra cu 3(trei) iezi. Bine, este fara italieni, mafie etc.
    Ma bucur ca nu a fost uitata faza cu pedepsirea lupului ( aka celalalt sef ) care furase miseleste semnalul de intrare, si a pacalit cei 3 ( trei) iezi. Aka Mafioti. Dar, bun filmul…..
    Bafta.

Lasă un răspuns

