O leapsa

Care este ora preferata?

A mea e 8:20.

Leapsa merge mai departe la: fantasya, proclet, andreir, adelix si elsaexarhu. Si radugonciar.

8 răspunsuri la O leapsa

  1. radugo spune:

    deci, mey, am răspuns şi am dat şi la alţii. acuma aştept să răspunzi şi tu la lepşile mele.

  2. […] de la dadatroll (Ora favorita) Published November 7th, 2007 Aiureli , Leapsa De la dadatroll. Ora mea favorita […]

  3. adelix spune:

    Cate pagini are?

  4. adelix spune:

    Aoleu mama am innebunit cu cartile din lepsele de pe wordpress. =)) Am citit carte in loc de ora.😐 Pe aproape. :)) :-j

  5. raulnecesar spune:

    este un alt mod de a intreba: cand vrei sa-ti sune ceasul?

  6. dadatroll spune:

    Nu, mey, ca nu vreau sa sune la 8:20, ca atunci am pierdut autobuzul.

  7. dadatroll spune:

    11:30, da vineri, nu?

Lasă un răspuns

