Reteta sucesului de la Gramo

Si citez:

„Superficialitate, prostie, nesimtire, agresivitate, invidie, obtuzitate, ipocrizie, vanitate, lipsa de sensibilitate, rautate, marlanie, clisee, prejudecati, ignoranta, ranchiuna, frustrari, defulari si asa mai departe”

Si cum zice Gramo la sfarsitul unui articol lung despre de ce are el blog: dar destul despre Gramo. De ce credeti voi ca are GRAMO blog?

12 răspunsuri la Reteta sucesului de la Gramo

  1. morbo spune:

    nu ştiu, n-am văst blogu’ ăla. da’ gramo i ăla pe care l-o dat pe protv că apărea în puţa goală pe blog şi di ce apare profesor cum i el aşa, nu-i e ruşine?

  2. krossfire spune:

    Sa comentez, sa nu comentez ?

  3. dadatroll spune:

    Comenteaza, ca nui neaparat sa citesti ce am scris.

  4. dadatroll spune:

    Dar sa nu uit, daca comentezi trebuie sa faci o plecaciune adanca ca a fost pomenit Gramo.

  5. radugo spune:

    Păi, contrariile: subficialitate, deşteptăciune, simtire, neagresivitate, vidie, ascuţitate, hipercrizie, modestie, sensibilitate, bunătate, non-marlanie, non-clisee, postjudecati, erudiţie, neranchiuna, nefrustrari, refulari si asa mai aproape… deci de asta are gramo blog.

  6. copolovici spune:

    bleg?

  7. aprozarnet spune:

    nu e chiar cum zici tu dadatroll, da o urma de vanitate pe acolo si de necorectitudine, exista

  8. dadatroll spune:

    Nam inteles comentariul. Deja am ajuns sa nu mai inteleg comentariile de pe propriul meu blog insusi, aia nu e bine.

  9. aprozarnet spune:

    ziceam de gramo.. ca nu e chiar cum zici tu.. da putina vanitate si necorectitudine are

  10. dadatroll spune:

    Eu nu cred asta. Cred ca omul e cinstit si iti spune cum are el succes. (Vezi ca nu am zis „Gramo e cinstit” ca sa evit numele lui si sa nu trebuiasca sa fac plecaciunea.) La naiba, pana la urma tot am zis Gramo si acum trebuie sa fac plecaciunea. Doua plecaciuni, ca am zis de doua ori.

  11. aprozarnet spune:

    sunt doi, un el si ea

  12. dadatroll spune:

    Si tu zici acuma ca ar fi trebuit sa fac patru plecaciuni? 2×2?

Lasă un răspuns

