De la Fantasya leapsa: gandurile mele despre manele

11 răspunsuri la De la Fantasya leapsa: gandurile mele despre manele

  1. dadatroll spune:

    Leapsa asta merita sa moara aici, asa ca nu o mai dau la nimeni.

  2. fantasya spune:

    lol🙂 buna asta, mi-a placut

  3. krossfire spune:

    Excelente ganduri🙂

  4. mezeinelli spune:

    nihilist perfect exprimat în ritm manele cu fustiţă roz

  5. anapauper spune:

    păcat. zău. nu de nihilism, că ăla îmi place.

  6. Cristian Grigore spune:

    Pentru cine nu ma cunoaste, sunt nefericitul de barbat al Ioanei Barac Grigore, cel caruia nevasta imi pune coarne cu nerusinare. Dumneaiei trece mai nou pe net drept scenarista, are un blog unde scrie cu toate ca familia nu e de acord. Va rog mult sa n-o mai intretineti pe net si nu numai, pentru ca ne-a distrus viata tuturor celor de acasa. Pur si simplu ignorati-o. Am ajuns la capatul puterilor. E ultima solutie. Multam mult pentru intelegere.

  7. Nu mai inteleg nimic.. despre ce vb?

  8. depe spune:

    ce-i cu „nefericitul barbat” de mai sus?

Lasă un răspuns

