Chris Crocker se intreaba

Fara substanta, fara idei, fara nimic profund, fara nimic special, original sau interesant, cum a ajuns Gramo in top, se intreaba Chris Crocker.

12 răspunsuri la Chris Crocker se intreaba

  1. depe spune:

    1) i s-a facut reclama la tv si in ziare, pe net, 2)se socializeaza cu ceilalti bloggeri, 3) scriu amundoi destul de ok, chiar daca nu ies in evidenta prin asta.

  2. mezeinelli spune:

    la fel ca si chris crocker. umorul web-ului.

  3. krossfire spune:

    Pisici, bebelusi si initiative de doi bani….

    P.S : Tv si ziare ?

  4. dadatroll spune:

    Nu, nu, stati ca am gresit. E invers: Gramo se intreaba cum de a ajuns Chris Crocker in top.

  5. machiavellian spune:

    Chris Crocker? Prin aceleasi metode ca Gramo: pisici, bebelusi, initiative de doi bani, tv si ziare.😉

  6. depe spune:

    da cum a ajuns dadatroll in top? de ce peste 80% dintre romani ar vota cu dadatroll daca maine s-ar organzia alegeri prezidentiale?

  7. Salesman spune:

    se pare ca Gramin sau Gronus asta despre care vorbiti ridica audienta si pe alte site-uri nu numai pe-al lui / ei.
    Deja este al treilea post saptamana asta pe care il ingurgitez asa.
    Macar aici e fun spus oful🙂

  8. anapauper spune:

    de ce să bag pisici în blog? numai pentru că îmi plac?! mie îmi place să scriu despre tot ce nu-mi place, măi… dar nu bag chiar tot ce nu-mi place, că n-am timp. hai că mă întorc la tabele, că-s vărcoholică.

  9. mezeinelli spune:

    ananpauper: muncoholică.

  10. dadatroll spune:

    Nu, mai, nu ati inteles, era o greseala: Gramo se intreaba de Chris Crocker cum a ajuns in top fara substanta, originalitate, idei, profunzime etc.

  11. radugo spune:

    „ca sa nu mai vorbim de tipe cute, cu personalitate and so on…” (citat de pe blogul măriei sale)

Lasă un răspuns

