Prietenul meu Ilie

Am un prieten pe care il cheama Ilie. Toata lumea zice ca e foarte cult, ca e cultivat. Eu ma rad, cultivat ca un cartof, ca nu mai aia se cultiva. Dar cateodata, cat de destept si cult e, zice Ilie niste tampenii de nu iti poti imagina.

De exemplu, odata trebuia sa mergem la o cofetarie sa mancam o prajitura si sa bem un suc. Neam urcat in autobuz, dar nu am platit bilet. Bine inteles ca vine controlu. Si zice, baieti dativa jos. Si neam dat jos si nea dat amenda. Dar nu ia banii pe loc, trebuie sa te duci sa ii platesti la sediu, la autobaza. Asa ca a trebuit sa ne intoarcem acasa, cu autobuzul cu bilet de data asta, sa mai luam bani sa platim amenda si neam intors la autobaza. Acolo nu era controlu. Am tot asteptat. Apoi a venit controlu si nea zis ca daca mergem sa il ajutam la gradina, nu ne ia amenda. Asa ca am mers sa il ajutam la gradina.  Si nu am platit amenda.

Nam mai ajuns la cofetarie. Cand ne intorceam seara acasa, zice Ilie, la ce cofetarie trebuia sa mergem? Eu ii zic la Castelari. Se sparge asta de ras. Zice ce coincidenta! Si rade ca un idiot. Eu ma gandesc, am mai fost noi vreodata la Castelari? Nu. Sau la cofetarie inainte? Nu. Ce coincidenta viseaza asta? Asta tot rade si rade ca un tampit. Mare tantalau!

28 de răspunsuri la Prietenul meu Ilie

  1. adi spune:

    bai deci mi-a placut povestea, fapte reale, alea/alea – sau macar credibile – da’ nu le mai lasa si tu in puii mei fara incheiere (a se citi „poanta de final”)
    daca nu stii s-o termini cu haz, daca n-o nimeresti, macar lasa si tu loc de „va urma”, cum ne fac astia cu filmele de la holiud de lasa loc de continuare, zi VA URMA(?), sau zi un banc, ceva🙂
    te-am pupat (pe obraz, mah!)

  2. proclet spune:

    Visez la ziua cand blog-ul tau va ajunge primul si va detrona Gramos…

  3. dadatroll spune:

    Deci, mey, poanta e ca toata lumea crede ca Ilie asta e destept, citit etcetera. Dar cand colo, el e mare prostanac. Ce coincidenta?

  4. „ce coicidenta?!?!”
    :)))
    imi dai voie sa-ti fac reklama p saitu meu cu cel mult 7 (cifra majica) vizitatori per zi
    ?!? (nu, nu asta la care am lasat linc)?

    daca da – lasa un chistoc de lucky strike (daka nu fumezi faci tu cumva rost de unul) pe primul cos de gunoi de la intarea din cartierul militari (cum intri pe dreapta)😉
    si daca ne iese ne inscriem amandoi in MS13!

  5. dadatroll spune:

    Deci cei aia ms13, nu stiu. Dar vreau sa imi faci reclama. Reclama e sufletul comertului.

  6. pai tu cu ce faci comert?

  7. Radu Iliescu spune:

    Da sa te pup, da, da, tronule. Trebe sa fii foarte obosit dupa un text atat de lung si de deci atat de fascinant. Deci. Propun sa te odihnesti dupa asa deci un mare efort. Era sa uit: deci.

  8. dadatroll spune:

    Deci, QED, nataraule. Asta ai uitat sa zici.

    Daca tie nu ti se pare fascinant, nul citi. Eu gasesc fascinant ca atatia oameni zic ca Ilie asta e destept, cand colo el e mare idiot.

  9. dadatroll spune:

    Stie Radu Iliescu. Care e un tampit. QED.

  10. JunkieTOO spune:

    Mah, dar prietenul asta al tau Ilie e destepth. Bag mana in foc ca Ilie sthie ce e QED. Daca nu, poate soferul de autobuz stie. Sau poate cofetareasa.

  11. dadatroll spune:

    Ilie poate ka stie ce e QED. Dar e un mare tantalau: cica ce coincidenta, dar noi nam mai fost niciodata la cofetaria aia, nici nu sa mai intamplat nici o data sa mergem fara bilet pe autobuz.

  12. JunkieTOO spune:

    Bine Mah, dar ce e OED? deci

  13. dadatroll spune:

    Deci, cand o sa ma intalnesc cu Ilie, o sa il intreb. Sau pe Radu Iliescu. Dar mai degraba pe Ilie, dar problema e ca nu sti daca o sa zica adevarul sau daca o sa ii bubuie minte o tampenie, ca aia cu cofetaria si coincidenta.

  14. rasarit spune:

    QED – ceea ce era de demonstrat! Bai super tare faza , dar trebuie sa o citesti intr un anume fel. e un pic mai profunda! R.

  15. dadatroll spune:

    Super faza pe naiba. Trebuie sa o citesti doar decat ca Ilie asta e un mare tampit, desi lumea zice ca e destept.

  16. rasarit spune:

    ma rog… in modul in care am citit o eu am ras incredibil. imi plac si bancurile seci…. (fara leg cu ilie asta) , cert e ca fiecare dintre noi se intalneste cu situatii de genu dar cred ca trecem prea usor cu vederea. Great job.

  17. radugo spune:

    După ce k e aşa un post lung, mai are şi multe comentarii, offf… cât am de citit!

  18. dadatroll spune:

    Ai grija, sa nu citesti prea mult sa te tampesti ca prietenul meu Ilie.

  19. radugo spune:

    am să-l citesc în episoade, câte două-trei litere pe zi.

  20. Radu Iliescu spune:

    Ooo, nunutrolule, da’ incepi sa vorbesti urat la mamica? Ne enervam? Suntem un nunutron fara simtul umorului? Pune macar putina sare. Poate capeti gusturi…

  21. adelix spune:

    Dragut,doi baieti mergand la cofetarie.Draguta ideea…noroc ca ati ajuns la gradina. :))

  22. rasarit spune:

    :)))… sa stii ca nu numai fetele pot merge impreuna undeva. apropo azi am fost martorul unei scene asemanatoare. indreptandu ma spre casa, de la Cta – la Eforie , in microbuz s a intamplat ceva foarte straniu. adik dupa ce am platit pretul calatoriei , la una dintre statii taxatorul a intrebat daca cineva doreste sa coboare. n a raspuns nimeni , insa dupa cateva secunde , un barbat din spatele meu a afirmat ca doreste sa coboare la Far. (farul este in cta exact in directia opusa unde mergeam noi). nu stiu ce sa cred despre asta insa…..

  23. maman spune:

    hihi
    sare iodata, ca altfel te tampesti!

  24. maman spune:

    hihi.. pentru povestea de la rasarit, super tare faza.. hihi

  25. deea spune:

    Caragiale meets Camil Petrescu meets Eliade’s adolescentul miop?😀

  26. dadatroll spune:

    Bey, pe cine faci tu miop?

Lasă un răspuns

