Cele sapte minumi ale Romaniei

Deci, leapsa de la proclet. Sa zic si eu cele sapte minuni ale Romaniei, ca doar nu numai aia care citesc Evenimentul Zilei (si inainte Cotidianul, si inainte de Cotidianul Gandul, si inainte de Gandul Ziua, si inainte de Ziua Pro-Sport) pot sa propuna minuni.

Deci, cele sapte minumi ale Romaniei la kare mam gandit eu sunt: Desi nu intr-o ordine anume. Adica ele sunt intr-o ordine anume, dar aia nu inseamna nimic. Nu inseamna ca prima minume e cea mai mare.

1. Casa Poporului

2. Muzeul chiciului de la Slobozia

4. Gramos (amandoi, atat cat si copilu, si pisica, si puii ei, si avizieru pe care Gramos tocmai ce la inventat)

5. Orasul Bals sau raul Siret, la egalitate amandoua una cu alta

6. Lepsile, mai ales cea cu minunile, nu sau gandit toate popoarele la asta

7.  Emil Cioban, un poet de care tot am auzit in ultima vreme, desi el statea la Paris. Acuma a murit.

Asteas. Umorul lui Teo, de la cafe Deko nu a mai putut fi trecut pe lista, desi bancul ala al lui cu ariciul si cianura ar fi meritat. Hai sa vil zic: Cum zice un arici la otrava? Aricianura! HA HA HA HA HA HA!

Trebuie sa dau leapsa la sapte blogari. Dar eu nu stiu nici decat sapte blogari. Asa ca o dau la cine stiu. Una la blogarul asta nou, Cezar Paul Petrescu. Alta la Andreir (stiu la ce va ganditi, dar nu e de ras, omul e uituc.) Alta la Fantasya, ca cum nu are prieten si nici nu vrea, poate are vreme de minumi. Numai stiu altii patru, decat poate numai unu. Patratosu, desi el e pocait. Hai sa ii dau si lui Teo, desi lui nu ii place de mine ca ii postez bancurile la care sa gandit el. Poate vrea si drepturi de autor.

Deci, cinci pana acum. Mai sunt doi. Dar nu mai stiu la cine.

11 răspunsuri la Cele sapte minumi ale Romaniei

  1. radugo spune:

    1. da ce-are, bey, proclet ăsta, de răspunzi numai la lepşile lui? sau te pomeneşti că şi el o fi vreo minume?
    2. l-ai iuitat pe zosos. pe chestia asta faci 10 de plecăciuni în loc de 5. sau, în orice caz, plecăciuni duble.

  2. dadatroll spune:

    Deci, mey, proclet asta e singurul care ma ia in serios. Altii spun ca sunt un plod obraznic. Daca miai dat si tu leapsa, mia scapat, scuze. Zimi ce trebuie sa fac la leapsa aia, si daca imi bubuie capul ceva interesant, fac.

  3. radugo spune:

    Pey, bey, io ţi-am dat o leapşă înainte de proclet:
    http://radugonciar.blogspot.com/2007/09/amintiri-din-copilrie.html
    Şi plecăciuni pentru zosos ai făcut? Cinci pentru el şi cinci pentru maşina lui.

  4. anapauper spune:

    uite că te iau în serios, cu toate că mă consideri proastă: pe unde vine muzeul chiciului la slobozia? sau e inventet de tine? am fost acolo în 2003, dar nu l-am văzut.

  5. morbo spune:

    cine-s gramo astia de care tot aud vad?

  6. dadatroll spune:

    Eu cum te consider proasta? Cand am zis eu ca Ana Pauper e proasta? Nu am zis. Vine tot omul pe blogul meu si ma acuza de tot felul de chestii: ba ca nu imi place de Gramo, ba ca il fac pe unul prost, ba ca il fac pe altul homosexual, etcetera.

    Deci, eu nu team facut proasta.

    Dar muzeul asta exista. La facut un om de afaceri si a pus in el un Turnul Eiffell. Parca a mai pus si un Mercedes mai mare si o copie dupa Mona Lisa, sau nu mai stiu eu ce. Deci muzeul asta exista. Poate e la Urziceni, atunci? Nu la Slobozia? Trebuie sa schimb.

  7. anapauper spune:

    dadatroll, TU m-ai corectat, că nu se zice un guru e prost, ci unguru e prost…

  8. dadatroll spune:

    Pai nu? De ce le separi? Acuma se pare ca tendinta e sa scri lucruri impreuna, cum ar fi niciuna.

  9. Sea spune:

    Frate….get a social life…apropos de Teo….move on!!!! really now…

Lasă un răspuns

