Invatati limba spaniola!

Tiburon = tirbuson

Samsung = Samsung

Bush = Hitler

20 de răspunsuri la Invatati limba spaniola!

  1. radugo spune:

    hmmm…
    vrei să zici că la sex normal intră şi tirbuşonul?

  2. dadatroll spune:

    Si ce legatura are asta cu spaniola. Cuvintele alea sunt in romana.

  3. depe spune:

    deci dadatroll = stalin

  4. Razielu spune:

    Pai domnul dadatroll, are legatura cu faptul ca mi’ati corectat titlul blog’ului, fara legatura cu articolul la care ati postat. Si voiam sa va arat ca exista cuvantul imund.

  5. Junkie spune:

    in spaniola se zice „inmundo” = murdar. Sensul evident s-a pierdut fonetic in limba romana prin eliminarea consoanei „n”, in spaniola pastrandu-se cea mai curata semnificatie a cuvantului latin: in lume, deci maculat.
    despre ce vorbesc???

  6. JunkieTOO spune:

    E foarte interesant cum ka totzii se cred interesanti si dau explicantzii. Ce cheztie domnle. Ce chesztie.
    Oricum, e bine ca avem de unde invatza!

  7. proclet spune:

    dadatroll you are the best!!!

  8. scenarista spune:

    scenarista = pizdilina

  9. dadatroll spune:

    Samsung e un nume. Nu se traduce. Deci in spaniola ar fi tot Samsung.

  10. depe spune:

    te-ai lasat de scris?

  11. adelix spune:

    Intr-o vara la Madrid am vorbit intruna despre tiburoni.Imi amenintam verisoara la piscina ca o mananca tiburonul.:))
    Dragut post!Imi place spaniola ta.

  12. dadatroll spune:

    Ai grija ca tirbusonul poate sa intepe daca il mananci.

  13. scenarista spune:

    dadatroll, imi cer iertare pentru persoana care a comentat in numele meu. eu scriu de la acest IP. mi-ai face un mare bine daca ai sterge comentariul care nu-mi apartine si mi-ai furniza IP-ul respectiv. imi aduc aminte ca nu este prima data cand se intampla. mi-ar placea sa-i pui la spam adresa, altfel, vor exista mereu astfel de situatii penibile.

    multumesc

  14. dadatroll spune:

    Cristian Grigore | cristiangrigore@yahoo.com | IP: 64.246.18.83

    Spam la adresa nu pun, ca nu stiu cum si nici nu vreau. Cat mai multe comentarii atat mai bine poate ajung si eu ca zoso (acum cu totii o plecaciune adanca) si vand spatiu de reclama pe blog si ma imbogatesc si imi cumpar un Golf decapotabil.

  15. ralu spune:

    vreau sa aflu cu se zice in spaniola destine furate cine stie sami zica pe id-ul raluca.dulce

  16. yulyana spune:

    vreau sa invat spaniola stiu putin da nu prea ..si nu gasesc cuvinte in spaniola pe net ..vam pupat

Lasă un răspuns

