Dadatroll raspunde cititorilor

1. Miruna, nu inteleg de ce crezi ca trisez. In fiecare zi ma uit in dictionar. Nu cred ka asta inseamna sa trisezi.

2. Papabun, da, sarea se pune la inceput, nu dupa ce sunt pastele fierte.

3. Corneliu, membrii PRM au voie sa posteze oricand la mine pe blog, daca si ei ii uraste pe ungurii.

4. Zoso, eu cred ca cel mai bun blog din Romania e cel a lui Gramos, la plural. Este foarte la obiect, au lucruri interesante si idei foarte interesante, si bolovani pictati interesanti. Si ei, Gramos, la plural, sunt intersanti. Nebunii frumosi. Imediat dupa aia e pe lista mea blogul lui Gramoskid.

5. Teo, da bancul cum zice un airici la otrava? Aricianura! HA HA HA! e cel mai tare banc pe care lai zis tu in viata ta. De fapt, e cel mai tare banc din lume. Felicitari!

4 răspunsuri la Dadatroll raspunde cititorilor

  1. radugo spune:

    cele cinci răspunsuri ale tale mă fac să-mi pun cinci noi întrebări:
    1. Miruna e la sex normal sau la cine mă enervează pe mine?
    2. Papabun s-ar traduce un fel de Godfather, ăăă, un fel de Goodfather, nu?
    3. Da ce, au zis ceva peremiştii de unguri?
    4. O fi bun blogul lui Gramos, dar ai văzut blogul lui Zosos?
    5. Uite că am râs şi eu la banc şi, din cauza râsului, am uitat întrebarea.

  2. dadatroll spune:

    Miruna e la mancare. Goodfather, da. PRMistii ii urasc pe unguri cum ii urasc si eu. Ai zis Gramos: CU TOTII ACUM O PLECACIUNE ADANCA!!!!!!!
    Si, da, bancul acela e unul din bancurile pe care le zice Teo la cafeneaua deco. E super tare. Mai are unul cam la fel: cum zic lipovenii la sex oral. Liposuctie. HA AH AHA HA HA HA HAH. Dar ala cu ariciul e mai tare.

  3. krossfire spune:

    Dar iepurasii…raspunsurile lor unde sunt ?

Lasă un răspuns

