Retete culinare

Astazi, paine cu unt.

1. Se ia painea si se taie o felie.

2. Se ia untul.

3. Se unge untul pe felia de paine, dupa ochi.

4. Daca untul nu are sare, se sareaza, dupa ochi.

Gata! Se poate manca pe langa orice vreti voi, sau de una singura.

Pofta buna!

20 de răspunsuri la Retete culinare

  1. mersi..

    buna idee…

    asta si fac..

    bye

  2. maman spune:

    eh.. uite o reteta fara muraturi, la monsieur dadat..

  3. depe spune:

    nu se gasestea sa cumperi direct de la magazin?

  4. radugo spune:

    ţi-am urmat şi eu sfatul. dacă nu am unt, pot să adaug puţină margarină?

  5. marco spune:

    Uite reteta intr-un singur pas:
    1. se cumpara paine feliata si unt gata intins cu sare si se lipesc cu untul in sus.

    In caz de esec se consuma stand in cap. A nu se manipula utilaje grele dupa masa.

  6. marco spune:

    dadat, ai probleme mari cu ora…

  7. mih4i spune:

    si asa am rezolvat si ce mananc, daca mai cutreier cateva bloguri, o sa gasesc solutia la toate micile probleme de azi, sper ca cineva sa aiba si tema la mate …

  8. adelix spune:

    Bleah…urasc margarina si untul.=))

  9. Akary spune:

    Asta e cea mai interesanta reteta culinara pe care am citit-o pana acum (^_^)

  10. fantasya spune:

    daca nu erai tu…nu stiu ce faceam🙂 merci

  11. Adi Calarasu spune:

    ma, da’ nu am paine! cu ce o pot inlocui?!?!

  12. dadatroll spune:

    Cu mamaliga. Din aia romaneasca.

  13. lupucusenile spune:

    random humor. imi place

  14. anaAyana spune:

    deci eu nu pricep cum se unge şi se sărează după ochi, nu trebuia după gust?

  15. Lorena Lupu spune:

    dar pâine cu salam cum se face că salamu nu e tartinabil. nici după ochi nici după alte orificii ale trupului uomenesc.

  16. Barbosu Eugen spune:

    domnisoarelor, parem-ise mie or voua chiarca vi pofta de mancare ?

  17. Sorina spune:

    foarte dificila reteta…nu cred ca pot sa o fac

Lasă un răspuns

