Sunt oare eu un blogar?

Stateam astazi in banca la fizica si ma intrebam daca eu sunt un blogar.

Deci, eu nu particip la photowalkinguri, ca la mine aici nu e nimic de fotografiat. Nu sunt popa, nu sunt pastor, nu sunt nici macar pocait.

Nu citesc ca sa am ce sa le comentez. Adica, carti nu citesc, ca la poze in reviste ma uit, mai ales daca sunt cu gagici sau accidente.

Nu urasc barbatii, nu urasc femeile, nu urasc pe aia care uraste pe barbatii.

Nu particip la schimb de carti, ca cum ziceam mai inainte de a scrie asta nu citesc carti. Nu particip la cititi in fata televiziunii ca la noi aici nu este televiziune si ca eu nu citesc carti.

Nu am copil sa ii fac blog cu poze cu animalute de plus si sa pretind ca copilu a scris blogul la doua luni, intre colici si grangurit.

Deci, ce ziceam? Daca sunt blogar? Nu stiu, mei, nu sunt nici un ziarist de care nu am auzit eu, nici un scriitor de care nu a auzit nimeni, nu am nici scorurile etapei, nu ma scobesc intre dinti si apoi va povestesc ce am simtit /academic mode on simturile, epistemiologic, sunt niste chestii misto. Trebuie sa presupui, ontomorfologic, ca ele exista inainte /academic mode off si ce culoare are ce am scos de acolo.

Nici macar nu imi plac intrebarile retorice aiurea. Deci sunt eu blogar?

12 răspunsuri la Sunt oare eu un blogar?

  1. dadatroll spune:

    Sigur sunt blogar, ca sunt in topul blogarilor. Deci, sunt blogar.

  2. maman spune:

    :))))
    [nu am alt argument]

  3. Sky-Hunter spune:

    Ma pierd in link-uri, si nu vad legatura de cauzalitate in a umple de link-uri un blog si intrebari existentiale „Sunt oare…”

  4. dadatroll spune:

    Mey, daca nu as avea linkuri kiar ka ash krede ka nu sunt blogar, asha ca postul nu ar avea rost. Deki, sunt eu blogar, dar fiind ka am linkuri?

  5. Sky-Hunter spune:

    Omule cand vrei sa transmitzi un mesaj si-l umpli de link-uri inseamna ca vrei sa faci publicitate. Insa nu e nimic de condamnat in asta, ideea este ca tot blogul asta, in fiecare post, sunt o gramada de link-uri … se pierde mesajul tau …
    Eu inteleg ca-ti palce Gramo si chiar e treaba ta daca vrei sa fii o copie palida a Gramosilor … macar ei sunt motivatzi.

  6. dadatroll spune:

    Gramo asta pe ce canal e si de la ce ora? Ca am intrebat pe toti prietenii mei, si nu a stiut.

  7. fantasya spune:

    esti blogger pt ca comentezi fara sa te poti abtzine😛

  8. krossfire spune:

    A fi blogger nu este un statut, dupa cum bine zicea un clasic in viata

  9. […] inteles adevarul absolut si m-ai ajutat si pe mine sa-l […]

  10. Radu Iliescu spune:

    Da, esti blogar. Dar nu fi trist, nu conteaza mai mult decat un rahat in ploaie.

  11. Emanuel spune:

    Blogar esti pt ca blogarul e atipicul cu pantaloni publici(din pacate sun pseudo-blogari-cei tipici, formali, seci, plictisitori)

Lasă un răspuns

