Deci nam inteles

Deci nam inteles. Cautam si eu definitia lui deci. Si peste ce dau? Peste o tampenie numai cu cifre din care nu am inteles nimika. Deci, nam inteles.

In alta ordine de idei

8 răspunsuri la Deci nam inteles

  1. anonim spune:

    Deci acolo iti explica ce inseamna deci ca si prefix la o unitate de masura; cum ar fi decilitru, decimetru, si reprezinta a zecea parte din unitatea respectiva. Deci sa citesti mai atent in viitor, poate o sa intelegi mai multe.

  2. dadatroll spune:

    Deci eu nu stiu cu matematica asta. Deci eu vreau sa stiu ce inseamna deci fara sa imi bat capul cu cifre. Deci eu aia vreau.

  3. dadatroll spune:

    Deci pe mine ma intreaba unul de ce tot zic deci, ce inseamna deci. Deci, acuma nu vreau sa ma apuc ca sa citesc atata matematica avansata ca sa inteleg ce sa ii raspund, ca deci mar durea capul.

  4. Radu Iliescu spune:

    Pentru un tip care se arunca sa dea lectii de inductie matematica, esti subtire tare la ortografie.

    Deci am inteles.

  5. Radu Iliescu spune:

    Vai, si mai si moderam comentariile.

  6. dadatroll spune:

    Toate comentariile sunt acceptate. Nu stiu cum sa fac sa nu le moderez.

  7. dadatroll spune:

    Orice comentariu e primit pe blogul meu cel mai tare.

  8. Vlad spune:

    M-am uitat şi eu pe articolul din wikipedia, şi, deşi posed noţiuni de matematici foarte avansate, n-am înţeles nimic nici eu mare lucru, dar cred că e aşa: dacă eşti foarte supărat, poţi să foloseşti, în loc de „deci”, „hecto” sau chiar „kilo”. De exemplu: „Hecto blogul ăsta e cel mai tare.” În schimb, în alte părţi, „deci” e prea tare. Cum să zici „deciţian”, sau „decitar”?

Lasă un răspuns

