O zi importanta

Astazi nu e ziua mea!

Prin urmare, nu am sa primesc tort si nu am sa primesc cadouri!

Daca ar fi fost ziua mea, as fi primit tort si cadouri.

Deci, e mai bine sa fie ziua mea decat sa nu fie ziua mea!

3 răspunsuri la O zi importanta

  1. andreanum spune:

    gata copile, esti blog unicat si primul din blogroll la noi🙂
    be happy :p

  2. krossfire spune:

    Fantastic panseu ;))

  3. dadatroll spune:

    Deci, pana la urma ar putea sa spuna cineva ka nu a fost o zi asha de importanta. Nu asha de importanta ka ziua de azi.

Lasă un răspuns

