In padure

250px-foxjumpingdog1png.png

D c credeti k sare vulpea peste caine?

17 răspunsuri la In padure

  1. Adi Calarasu spune:

    ca sa ajunga la oi😛

  2. blackmetal spune:

    pentru că el nu poate să sară peste el însuşi…😀

  3. dadatroll spune:

    Nu mai, soarele e cheia.

  4. Maria spune:

    asta e cu capcana?🙂

  5. dadatroll spune:

    Nu vad nici o capcana, doar o vulp si un cane.

  6. Adi Calarasu spune:

    vulpea sare peste caine pentru ca este randul cainelui sa stea capra.

  7. mich0u spune:

    Eu cred că e vorba de testarea unui font TTF. Am dreptate?😛

  8. eXstatic spune:

    @ mich0u: Şi eu m-am gândit la testarea de fonturi TTF.😆 Ce fain! Dar vezi că Dada a zis că soarele e cheia, dar eu chiar nu mă prind… Să-i facă vânt, umbră?

  9. supradozadecuvinte spune:

    de ce se numeste „in padure” atata timp cat tot ce se vede e un camp:))
    ps. vulpea ii tine umbra? e pe post de frunzis de copac? [incerc si eu sa fac conexiuni cu padurea:D]

  10. dadatroll spune:

    In sfarsit cineva sa prins. Nu e nici o padure. Cititorii desteptii blogul asta are.

  11. supradozadecuvinte spune:

    🙂 sper ca-mi permiti sa te bag la blogroll, ingenioasa faza cu padurea.

  12. dadatroll spune:

    nu ma supar. nu stiam ca si tu ai blog, ca il treceam si eu la blogroll

  13. supradozadecuvinte spune:

    sunt noua in blogosfera, adica total afoana. nici macar nu inteleg de ce „supradozadecuvinte” nu te trimite pe blog daca dai un inocent clic. in fine, poate voi descoperi si asta candva:))

Lasă un răspuns

