O intamplare suta la suta reala

Cand mergeam pe strada cu masina, ma uit in stanga, o masina verde, ma uit in dreapta, una rosie. Si asta, stai sa vezi, nu-i nimic. Ala din masina verde avea un catel in spate. Ala din masina rosie, tot un catel. M-am spart de ras!

6 răspunsuri la O intamplare suta la suta reala

  1. Alexandru Metea spune:

    Dar tu vorbesti romaneste?

  2. Alexandru Metea spune:

    da, intr-adevar prin replica pe care ai dat-o comentariului meu se dovedeste ca tu, copile, vorbesti mai mult un soi de aromana. Citez: „crezii”, „nai”, „sa ma rad”, „de blogu la tine”. Un sfat prietenesc, pune mana si citeste o carte de gramatica, scrie „Alexandru Metea” pe Google si vezi ce rezultate apar.

    • dadatroll spune:

      Deci am dat cu Google si vad ca nai blog. Nare rost sa te stresezi ca nu toata lumea poate sa aibe blog. Nu mai aia mai destepti dintre noi. Siam mai vazut cai CV da nuse incarca asa ca nuse vede ceai acolo. Asa CV pot sami fac si eu da sa nul arat la nimeni de fapt asa CV cred ca am si eu.

      Da hai sati dau si eu un sfat prietenesc pune doua puncte verticale dupa sfat prietenesc nu virgula ca doar pune mana si citeste o carte de gramatica nui apozitie so bagi intre virgule.

      • Barbosu Eugen spune:

        Era linc la ce veu meu unu mort in 1940u ce fuse prof univer sitar de limbi romane pe vremea’ lu Mozart. Dupaia o stat cat-o stat de so scarpinat cu popa cei canta prohodu in locurile alea adanci prapasti oase si nepamantesti si o aflat cai naspa sa pui linc pe tine ca si cand tai puneo singur si so sters cu ce veu’. Amu puateti trimite din elevii cei numerosi si repeten ti cum o vrut si alexandru petras cu so facem. Numa cala daca o vazut ca na-m vrut atuncea lo co8-at pe adminu de io prezidentiat un agronom sutan suta autohton sa continuiasca ei doi traditiile de cetitori de carte, ca cat ii ziua de lunga i numa plante si insecte la ei in gura. Aveti grije dadatrolilor cu univer sitarii ca astia micis mai perversi.
        S-au so prins de ban cu cu masina verde cu canele pe la spate samu ar vrea sa stearga si comentu da iao de unde n-ui.

  3. Barbosu Eugen spune:

    Hm, ciudat o. Am scris Alexandru Ma-ta si m-o dus la dadatrolii pe blog. C-ares mai multi mey pipel, nu mai faceti greseli gramoticale sal bagati la singular.

Lasă un răspuns

