De pe blogul lui Andreir

Blogul lui Andreir il puteti gasi aici.

Si poza lui e aici:

eu-versiune-wordpress.jpg

Andreir ne trimite linkul asta, ka si kum near interesa!

7 Responses to De pe blogul lui Andreir

  1. andreir spune:

    Tu ai o fixatie. Cred ca esti tu gay.

  2. dadatroll spune:

    Eu sau tu am trimis linkul ala la oameni? Deci, tu esti gay!

  3. radugo spune:

    Nu-i frumos să vă certaţi! Mai ales că s-ar părea că aveţi amândoi dreptate, dacă e să dăm crezare proverbului strămoşesc “cine spune, ăla este”.

  4. dadatroll spune:

    Si tu esti gay, raducu.

  5. radugo spune:

    Păi, evident că sunt, din moment ce citesc zilnic site-urile unora ca voi.

  6. radugo spune:

    Păi, evident că sunt, din moment ce citesc zilnic site-urile unora ca voi.

  7. radugo spune:

    La commentul trecut am uitat să adaug linkul către site-ul meu “quite gay”! Citiţi site-ul meu şi alte site-uri gay pe care vi le recomand aici:
    http://radugonciar.blogspot.com/2007/08/cine-are-cel-mai-gay-site-din-ar.html

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 31 other followers

